Ga naar inhoud


Ruzie op de 27MC


Gast Sneker

Aanbevolen berichten


  • Reacties 32
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Toen het net vrijgegeven werd was het ook een bende ik heb verhalen wel gehoord(ben nog maar 36)

Hier in Sneek was het af en toe ook een bende gestook en knijpen.

Packet vond ik wel leuk ook wel dx met finland france zag ze wel voorbij komen en dat op kanaal24.

De modem heb ik nog maar ik haal morgen de hengel er af,kan een andere antenne hoger

Link naar reactie
Delen op andere sites

Psychopaat van een "vriendje" van me heeft vanwege mijn kacheltje de rcd eens op me afgestuurd, kon het net op tijd loskoppelen...

Is mijn vriendje dan ook niet meer.

Nachten met een meiske liggen te ouwehoeren maar het werd fysiek niets.

Wat ben ik toen ziek geworden van de whiskey cola spatjes, tegen de muur ophoog, unne straal unne erm dik.

Al met al toch een leuke bezigheid geweest voor zolang het duurde.

Fietsmobiel...hoogst vermakelijk allemaal.

You cannot ignore that member

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook als gelicentieerde radio amateur is het meestal ijzig stil. Niet verwonderlijk met die mobieltjes waar geen examen voor nodig is, geen vergunning, en geen hoge antenne's.

Maar mocht er oorlog komen, dat alles onbruikbaar wordt de gsm bvb, dan zouden ze ons misschien weer zien staan. Want naar verluid, zijn die erg geliefd tijdens oorlogen, omdat zij dan blijkbaar de weinigen zijn, die info kunnen doorsturen.

Maar liever geen oorlog, Maar misschien iets meer activiteit. ik heb nog een QSO gemaakt met iemand in Nederland 250 Km ver op 12 watt en antenne amper 4 meter hoog. Dit geeft me meer "kick" dan een of ander voip gesprek met iemand van de andere kant van de wereldbol.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mooie tijd...

President Jackson,Atron99 aan de mast en draaien maar!

Lineair was niet nodig,aan 4 of 8 watt had ik genoeg omdat de atron ruim 20 meter hoog stond.

 

Dat packet heb ik altijd irritant gevonden.

Op steeds meer kanalen dat irritante geluid.

 

Heb veel lol gehad met de bakkies.

Ook een Danita mark5 in de auto gehad.

Was ideaal voor de vossejacht,vanwege de gevoelige s-meter.


 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Yep, was leuk. Nog gepraat met Schotland en Rhodos op 18 watt SSB. Ik heb de kaartjes nog liggen.

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een orginele Jackson draai je ook zo 35watt uit als de de mrf477 er nog in zit of de mrf455.

Nu al uren een Profline sfm aan progressive trance 107.7 op de discone

aangepast door Sneker
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...