Ga naar inhoud


NPO Top 2000 is Top 1993?


rolandroland

Aanbevolen berichten

Was al enige tijd nieuwsgierig naar de overgang van nummer 1 weer naar nummer 2000. Maar helaas! Zojuist rond 17:50 uur hoorde ik Queen met hun bekende nummer 1. Vervolgens sprong hij over naar nummer 1993. Ik ga er vanuit dat elke zondag namiddag nummer 1 komt? Volgens mij springen er wel vaker nummers over bij deze zender? 

 

Het gaat om de DAB+ editie, zag dat mijn topic is verplaatst naar off-topic.

 

Deze feedback had ik tevens geplaatst op http://www.radio2.nl/top2000maar dat verwijderen ze? Kennelijk staan ze niet open voor feedback?

aangepast door rolandroland
Link naar reactie
Delen op andere sites


Heb je nog geluk gehad. Regelmatig springt de afspeellijst na nummer 17 naar nummer 2000. Soms ook van nummer 1 naar nummer 1983.

Is vrij waardeloos als men op de top 10 wacht.

 

Je kunt er niet vanuit gaan dat elke zondag de nummer 1 voorbij komt.

aangepast door Mojo

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je nog verder geluisterd hebt dan heb je ook gemerkt dat men dit keer na nummer 15 er weer een paar heeft overgeslagen om vervolgens weer bij nummer 1993 te beginnen.

Van de NPO hoef je geen antwoord te verwachten.

 

Kortom: Het idee om de top2000 uit te zenden is goed en de uitvoering waardeloos.

aangepast door Mojo

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sommige mensen snappen de toegevoegde waarde niet van deze zender. 2000 platen is niet heel veel. Misschien dat ze de sub top 2000 er nog aan kunnen toevoegen. Volgens mij heeft Radio Veronica, Sky Radio en Classic FM ook niet zoveel platen in hun database staan dat ze draaien?

aangepast door rolandroland
Link naar reactie
Delen op andere sites

Heeft het als reden dat ze nummers overslaan dat je niet steeds dezelfde platen voorbij hoort komen? Dus dat mensen die er veel naar luisteren verschillende platen voorbij horen komen die anders altijd 's nachts hoorbaar zijn ook eens overdag erop komen?

Nee want de gehele uitzending duurt 5 1/2 dag ofzo dus komen de nummers die eerst 's nachts afgespeeld werden automatisch een keer overdag voorbij.

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Nogmaals gevraagd hoe het zit maar een antwoord komt er niet. De zender kan beter een andere naam krijgen. Top 1500 of zo? Misschien dat iemand kan scannen welke nummers zoal overgeslagen worden? Is nogal een heel karwei dat te onderzoeken! Ik vind dit kanaal trouwens overbodig ik had liever non-stop muziek zender met nog meer muziek variatie gehad dan telkens dezelfde platen. Die twee duizend platen passen gemakkelijk op een USB stickje daar heb je geen ether zender voor nodig.

aangepast door rolandroland
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...