Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Kan iemand mij helpen aan een site waar ik een goed werkende en complete Pli voor DM8000 en Maxdigital kan downloaden, waar ik het nu vandaan haal is 10 x niks.

Greetz!

Geplaatst:

Beetje vreemde vraag. Zoals je weet is de officiele site www.openpli.org. Hier vind je de nightly builds voor alle ondersteunde ontvangers. One Stop shopping zeg maar....

Geplaatst:

Thx Mimisiku voor je reactie.....weet je of er ook een final versie is,want meen dat ooit gezien te hebben? Ik ga sowieso daar ff schoppen;-)

Geplaatst:

Final versies bestaan niet meer. Dat OpenPli nog gesloten was werd gemiddeld 2 x per jaar een final release uitgebracht. De laatste was Pli Jade geloof ik. Dat is inmiddels wel 11 jaar!!! Geleden. Tegenwoordig worden de nightly builds geleverd "as is". Aanpassingen en updates worden vanuit de "commits" verwerkt. Overigens hoef je natuurlijk niet iedere dag te updaten! De meeste aanpassingen betreffen "exotische" extra's die de meesten sowieso nooit zullen gebruiken. Of er per ongeluk ernstige bugs in een nieuwe versie zitten kun je op het forum van dezelfde website nalezen. Doe dit vóórdat je besluit te gaan updaten...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...