ericn Geplaatst: 25 oktober 2014 Geplaatst: 25 oktober 2014 Hi All, Ik heb de quad met een extra kabel tuner Ik heb een motor of usals op A geinstalleerd B heb ik als internal loop Nu heb ik volgende probleem Als ik opname maak en een ander kanaal wil kijken zijn de andere kanalen niet selecteerbaar, dit zou je verwachten met een single tuner. Als ik egual to instel dus gelijk aan, dan zijn de kanalen wel zichtbaar en selecteerbaar maar krijg zwart beeld en ik heb boven in beeld het icoon dat hij zijn sat aan het draaien is. Heeft iemand een idee wat ik hier fout doe. Gebruik open ATV Dream 800HD Giga blue Quad kable/Sat OpenATV Onkyo 609
VluggeW Geplaatst: 26 oktober 2014 Geplaatst: 26 oktober 2014 Hallo, Als je door lust dan werkt opnemen alleen op dezelfde transponder. Er zullen een beperkt aantal kanalen wel selecteerbaar zijn. Greetz
HansVUS2 Geplaatst: 22 december 2014 Geplaatst: 22 december 2014 Kan je de tuners wel afzonderlijk instellen? Bijvoorbeeld tuner A = 13, 19.2, 23.5, 28.2 B = diseqc AB 19.2, 23.5 C = idem
VluggeW Geplaatst: 22 december 2014 Geplaatst: 22 december 2014 Hallo, Je kan alle tuners apart instellen. Greetz
HansVUS2 Geplaatst: 23 december 2014 Geplaatst: 23 december 2014 Dank je Vlugge. Dacht ik al, dan is mijn ontvanger niet in orde.
VluggeW Geplaatst: 23 december 2014 Geplaatst: 23 december 2014 Hallo, Wat gaat er precies mis dan? Greetz
HansVUS2 Geplaatst: 24 december 2014 Geplaatst: 24 december 2014 Bij het instellen van de tuners op verschillende schotels (lnb's) kan ik geen zenders zoeken op de tweede input. Bij Fastscan krijg ik mislukt. Bij autoscan ziet de ontvanger geen signaal. Met de meter op de kabel is er wel signaal.
VluggeW Geplaatst: 24 december 2014 Geplaatst: 24 december 2014 Hallo, Kun je is een printscreen maken en hier posten of je instellingen door geven? Greetz
HansVUS2 Geplaatst: 24 december 2014 Geplaatst: 24 december 2014 Hallo VluggeW, Ben er achter waarom de tuner niet in te stellen is. Werd bezet gehouden door een IPbox die nog in het netwerk aan stond.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen