OmePeter Geplaatst: 29 oktober 2014 Geplaatst: 29 oktober 2014 Binnenkort willen we een nieuwe tv kopen. De Samsung UE55HU7500L bevalt ons het beste op het ogenblik. We willen hem op internet kopen, en we wonen in Zuid Spanje. Nu staat er achter "7500" nog vier letters bv. LXXN of ZXZT. Wat beteken deze precies. Er zit veel prijs verschil in. Vast bedankt
Psychosammie Geplaatst: 29 oktober 2014 Geplaatst: 29 oktober 2014 Ik kom die 7500Z alleen op Italiaanse sites tegen. Er zullen dus wel verschillen in zitten die land / regio gebonden zijn. In Nederland wordt alleen de 7500L aangeboden. Jij moet uizoeken wat ze in Spanje in de normale winkels aanbieden en dat model kopen. Resistance is futile you will be assimilated Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790) Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!
Steve Geplaatst: 30 oktober 2014 Geplaatst: 30 oktober 2014 de letter Z of L is een verschil in design of kleur je hebt een UE type,dat is voor europa
Psychosammie Geplaatst: 30 oktober 2014 Geplaatst: 30 oktober 2014 Dat verklaart niet het prijsverschil van 500 euries. Resistance is futile you will be assimilated Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790) Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!
chez Geplaatst: 31 oktober 2014 Geplaatst: 31 oktober 2014 Ik woon ook in Spanje en ik zou m toch echt wel gewoon in een normale winkel kopen, kun je ook gewoon via internet doen en in de winkel afhalen Op sommige sites verschilt de prijs niet al te veel met waar die door andere internet zaken wordt aangeboden, zie m net staan voor €1698,. bij een welbekende duitse electronica keten. Kan toch al snel wat mis zijn met die smart tv´s en dan is het wel fijn dat je gewoon naar de winkel kan om verhaal te halen. Mocht je nog vragen hebben dan pm je maar even. VU+ UNO 4K & VU+SOLO2 openpli 4.0 multifeed astra 1,2,3 & hotbird
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen