Ga naar inhoud


Alternatief Journaal


Emekli

Aanbevolen berichten

Lees het bericht via de link:  http://broadcastmagazine.nl/telegraaf-wil-alternatief-journaal-maken/

 

De Televaag met een eigen journaal, dat ze dat bij de commerciëlen doen, hét Journaal, is niks mis mee.

 

De gazet zelf, op papier, heeft alleen maar chocoladeletter koppen en moeten nogal eens voor de rechter komen voor hun onwaarheden en verder is het een boulevard blad voor slapend Nederland.

Zitten we daar op te wachten, op een nieuwsdienst als FOX News uit de VS?.

 

Ja, Sander Dekker van de VVD juicht het natuurlijk toe, het moet niet gekker worden.

Hopelijk trapt de NPO er niet in, want Pow Nieuws en WNL, stellen ook weinig voor, zeer lage kijkcijfers.

Als de rechterflank in NL goed bediend willen worden, moeten ze eerst maar eens lid worden van een van die twee omroepen en dan ook echt kijken, dan hebben ze recht van spreken.

aangepast door Emekli

Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV.

Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat,   ** is tijdelijk buiten gebruik.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Huhhhhh....???

 

Niet Huhhhhh, maar huuuuuuuuuuuuuuuuuuuuhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh.

Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV.

Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat,   ** is tijdelijk buiten gebruik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Niet Huhhhhh, maar huuuuuuuuuuuuuuuuuuuuhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh.

Wel huh, want jij fulmineert nogal eens eenzijdig tegen rechts en commercieel zonder er bij voorbaat kennis van te willen nemen. 

Daarmee wil ik niks goedpraten of verdedigen wat niet goed is, maar alles heeft twee kanten, niet een. 

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat ik eventueel tegen rechts ben, staat hier wel los van.

 

Het NOS journaal wordt, ook door commerciële kijkers, nog altijd geprefereerd boven andere nieuwsuitzendingen.

Dit zijn kijkers van zowel rechts, midden en links en wordt ook hoog gewaardeerd.

Dus zit NL te wachten op een nieuwsblok van de Televaag?, ik dacht het niet.

Nieuws moet zo veel mogelijk onpartijdig worden gebracht en daar voor is het NOS Journaal.

Wil je linkse of rechtse duiding, dan kijk je naar de actualiteiten programma's Een Vandaag, Brandpunt, Nieuws Uur, etc.

Daar hebben we de chocolade letter krant echt niet voor nodig., want die verspreiden nogal eens onwaarheden, googel daar zelf maar eens voor op internet.

Het is sowieso al dubieus, dat Pow Nieuws en WNL een verlengstuk zijn van deze roddelkrant en dit op de NPO.

Laten we het NOS journaal hoog houden, het aantal kijkers geeft  aan dat ze het al jaren goed doen en dit, niet ten nadele

van RTL nieuws, want die doen het zeker zo goed.

Laatste in tegenstelling tot hun andere pulp programma's.

Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV.

Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat,   ** is tijdelijk buiten gebruik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je bedoelt: wil je linkse misinformatie dan moet je NPO kijken, voor de waarheid moet je elders zijn.

 

Ook jij moet eens gaan googelen, die broodje aap verhalen zijn al lang achterhaald en gewoon onzin, jullie zijn gewoon gehersenspoeld.

Je gelooft alleen in de rechtse waarheid, ik nuanceer dat en bekijk opvattingen van links én rechts.

 

Wat de actualiteiten programma's doen, doet er hier niet toe, het gaat over het NOS Journaal en, dat is in zoverre dit mogelijk is, zeer neutraal.

Als je het vergelijkt met RTL nieuws, dikwijls de zelfde onderwerpen, zou dan volgens jullie ook links zijn.

 

Daarom liever NOS Journaal, dan Televaag nieuws.

  • Like 1

Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV.

Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat,   ** is tijdelijk buiten gebruik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit plan is het failliet van de toch al brakke journalistiek. Journalistiek hoort neutraal en objectief te zijn. De NOS heeft niet voor niets kritiek gekregen op de onobjectieve berichtgeving betreft israel-palestina. Dat is een aandachtspunt waar ze aan kunnen en moeten werken. Desondanks 1000 keer liever de NOS dan telegraaf.   Dat Flut nsbblad Telegraaf kan je niet eens journalistiek noemen. Doorspekt met rechtse kul en leugens. En dat wil het journaal overnemen.

aangepast door Satterdam
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook jij moet eens gaan googelen, die broodje aap verhalen zijn al lang achterhaald en gewoon onzin, jullie zijn gewoon gehersenspoeld.

Je gelooft alleen in de rechtse waarheid, ik nuanceer dat en bekijk opvattingen van links én rechts.

 

Wat de actualiteiten programma's doen, doet er hier niet toe, het gaat over het NOS Journaal en, dat is in zoverre dit mogelijk is, zeer neutraal.

Als je het vergelijkt met RTL nieuws, dikwijls de zelfde onderwerpen, zou dan volgens jullie ook links zijn.

 

Daarom liever NOS Journaal, dan Televaag nieuws.

 

Laat ze dan maar komen toch, kan je zoals je zelf vermeldt, beide opvattingen bekijken.

En je hoeft er toch niet naar te kijken, Ik kijk nooit van mijn leven naar al die TRT zenders.

 

Tevens zeg je dat nieuws moet zo veel mogelijk onpartijdig worden gebracht.

Er lijkt mij een schone taak voor je weggelegd te zijn. Ik kan me nog herinneren dat Turkse zenders dagen op zwart werden gezet omdat er iets uitgezonden werd wat de regering niet aanstond.

 

Daarom liever NOS Journaal en Televaag nieuws. :)

Xtrend ET9500 DVB-S2/C (500 Gb HDD & open Pli 4.0), Scientific Atlanta D9232 IRD op draaibare Wavefield WV100SHDS offset, MTI High Line Pro Single LNB, Amiko DM3800 positioner, Cisco D9865H op Selfsat H21D, Roku 2400x USTVNOW, Amazon Fire TV Kodi, Panasonic TX-P42G20E en LG 42LB630V, beide CI+ (Smit)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lees het bericht via de link:  http://broadcastmagazine.nl/telegraaf-wil-alternatief-journaal-maken/

 

De Televaag met een eigen journaal, dat ze dat bij de commerciëlen doen, hét Journaal, is niks mis mee.

 

De gazet zelf, op papier, heeft alleen maar chocoladeletter koppen en moeten nogal eens voor de rechter komen voor hun onwaarheden en verder is het een boulevard blad voor slapend Nederland.

Zitten we daar op te wachten, op een nieuwsdienst als FOX News uit de VS?.

 

Ja, Sander Dekker van de VVD juicht het natuurlijk toe, het moet niet gekker worden.

Hopelijk trapt de NPO er niet in, want Pow Nieuws en WNL, stellen ook weinig voor, zeer lage kijkcijfers.

Als de rechterflank in NL goed bediend willen worden, moeten ze eerst maar eens lid worden van een van die twee omroepen en dan ook echt kijken, dan hebben ze recht van spreken.

 

De zoveelste aanval op mensen die tóch een beetje anders denken dan jij (gelukkig!).

Als die mensen er niet zouden zijn leefden we nou in een linkse heilstaat à la Cuba, Noord-Korea of de ook mislukte en (gelukkig, alweer) voormalige DDR met zijn ludieke "D" (voor democratisch) in zijn naam.

Blijkbaar is het voor sommige medemensen onmogelijk te bevatten dat niet iedereen hun mening deelt en beslist niet in een grijs eenheidspakje à la Mao rond wil lopen.

 

Overigens een klein weetje voor jou: wist je, dat tijdens de verkiezingscampage in de VS, FOXnexs de enige zender was die een eerlijke verdeling hanteerde voor beide partijen v.w.b. zendtijd? Bij het door jou waarschijnlijk aanbeden CNN was het Obama wat de klok sloeg. Hoezo linkse objectiviteit?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lees het bericht via de link:  http://broadcastmagazine.nl/telegraaf-wil-alternatief-journaal-maken/

 

De Televaag met een eigen journaal, dat ze dat bij de commerciëlen doen, hét Journaal, is niks mis mee.

 

De gazet zelf, op papier, heeft alleen maar chocoladeletter koppen en moeten nogal eens voor de rechter komen voor hun onwaarheden en verder is het een boulevard blad voor slapend Nederland.

Zitten we daar op te wachten, op een nieuwsdienst als FOX News uit de VS?.

 

Ja, Sander Dekker van de VVD juicht het natuurlijk toe, het moet niet gekker worden.

Hopelijk trapt de NPO er niet in, want Pow Nieuws en WNL, stellen ook weinig voor, zeer lage kijkcijfers.

Als de rechterflank in NL goed bediend willen worden, moeten ze eerst maar eens lid worden van een van die twee omroepen en dan ook echt kijken, dan hebben ze recht van spreken.

 

Ik weet niet of je wat WNL betreft echt gelijk hebt. Voor mensen die 's morgens naar het achtergrondnieuws willen kijken voor ze naar hun werk of school gaan is er slechts de keuze tussen Telegraaf en Telegraaf oftewel WNL en RTL. Rechts heeft zodoende een totaal monopolie op het bekommentariëren van televisienieuws gekregen. En dat zal wel geen toeval zijn vrees ik.

speciale interesse: C-Band

Link naar reactie
Delen op andere sites

De zoveelste aanval op mensen die tóch een beetje anders denken dan jij (gelukkig!).

Als die mensen er niet zouden zijn leefden we nou in een linkse heilstaat à la Cuba, Noord-Korea of de ook mislukte en (gelukkig, alweer) voormalige DDR met zijn ludieke "D" (voor democratisch) in zijn naam.

Blijkbaar is het voor sommige medemensen onmogelijk te bevatten dat niet iedereen hun mening deelt en beslist niet in een grijs eenheidspakje à la Mao rond wil lopen.

 

Overigens een klein weetje voor jou: wist je, dat tijdens de verkiezingscampage in de VS, FOXnexs de enige zender was die een eerlijke verdeling hanteerde voor beide partijen v.w.b. zendtijd? Bij het door jou waarschijnlijk aanbeden CNN was het Obama wat de klok sloeg. Hoezo linkse objectiviteit?

 

Tenzij je zelf tot de piepkleine toplaag van onze bevolking qua inkomen behoort zit je jezelf op een grandioze manier in de vingers te snijden. Maar dat zul je wellicht niet eens beseffen totdat de situatie in ons land net zo dramatsich is als in de VS. Ik heb er jarenlang gewoond en de vresleijke gevolgen moeten zien. Een aanzienlijk deel van de mensen die niet eens voldoende geld verdienen om hun gezin te onderhouden als ze twee full-time banen hebben. Zelfs mijn schoonvader, een afgestudeerde middelbare school leerkracht was niet in staat om zijn gezin van dat salaris als leerkracht alleen te inderhouden, hij moest er vele jaren nog twee andere banen in avonduren en weekends bij nemen.

 

Maar ga vooral door met schelden op die vreselijke afschuwelijke linkse mensen die vinden dat alle hardwerkende mensen een inkomen moeten verdienen waarvan je een normaal leven kunt leiden. En de afgrond in als je de pech hebt je baan te verliezen omdat het bedrijf waar je werkt failliet gaat, fuseert of naar het buitenland vertrekt waar ze mensen nog scherper kunnen uitbuiten!

speciale interesse: C-Band

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dus zit NL te wachten op een nieuwsblok van de Televaag?, ik dacht het niet.

Nieuws moet zo veel mogelijk onpartijdig worden gebracht en daar voor is het NOS Journaal.

Wil je linkse of rechtse duiding, dan kijk je naar de actualiteiten programma's Een Vandaag, Brandpunt, Nieuws Uur, etc.

 

Hoe kun jij daar in Turkije nou spreken namens het hele NL volk? Beetje aanmatigend, Emikli. 

Ook jij moet eens gaan googelen, die broodje aap verhalen zijn al lang achterhaald en gewoon onzin, jullie zijn gewoon gehersenspoeld.

Je gelooft alleen in de rechtse waarheid, ik nuanceer dat en bekijk opvattingen van links én rechts.

 

Wat de actualiteiten programma's doen, doet er hier niet toe, het gaat over het NOS Journaal en, dat is in zoverre dit mogelijk is, zeer neutraal.

Als je het vergelijkt met RTL nieuws, dikwijls de zelfde onderwerpen, zou dan volgens jullie ook links zijn.

 

Daarom liever NOS Journaal, dan Televaag nieuws.

Op het NOS journaal is genoeg kritiek te geven als je naar de onderwerpenkeus kijkt. En als er een uitgebreid studio-interview of een achtergrondreportage in zit  vind ik het net een actualiteitenprogramma a la Panorama. Een journaal hoort een objectieve feitenopsomming te zijn, maar dat is het NOS journaal regelmatig niet.

 

Ik weet niet of je wat WNL betreft echt gelijk hebt. Voor mensen die 's morgens naar het achtergrondnieuws willen kijken voor ze naar hun werk of school gaan is er slechts de keuze tussen Telegraaf en Telegraaf oftewel WNL en RTL. Rechts heeft zodoende een totaal monopolie op het bekommentariëren van televisienieuws gekregen. En dat zal wel geen toeval zijn vrees ik.

Ja, zo lust ik er nog wel een, als je alleen op een bepaald tijdslot ga kijken en verder niet naar het totaalpakket.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, zo lust ik er nog wel een, als je alleen op een bepaald tijdslot ga kijken en verder niet naar het totaalpakket.

 

Ik noemde dat omdat dat toch betekent dat mensen die 's morgens opstaan en even weten wat er gebeurd is daarna toch vaak de hele dag rondlopen met een sterk rechts gekleurde indruk of mening van wat er in de wereld te koop is. Verder blijf ik mensen die zelf niet heel kapitaalkrachtig zijn wel dwazen vinden dat ze zo afgeven op hen die wat meer eerlijkheid in onze maatschappij nastreven in plaats van dat we door de jongens met de meeste centen in ons denken zwaar gemanipuleerd worden, Maar dat al die propaganda werkt staat als een paal boven water, het aantal mensen dat tegen hun eigen belangen in stemt wordt steeds groter.

speciale interesse: C-Band

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...