Ga naar inhoud


Alternatief Journaal


Emekli

Aanbevolen berichten

 

Op het NOS journaal is genoeg kritiek te geven als je naar de onderwerpenkeus kijkt. En als er een uitgebreid studio-interview of een achtergrondreportage in zit  vind ik het net een actualiteitenprogramma a la Panorama. Een journaal hoort een objectieve feitenopsomming te zijn, maar dat is het NOS journaal regelmatig niet.

 

Dat hangt helemaal van het onderwerp af. Als je ziet hoe volstrekt eenzijdig er over onderwerpen als Syrië en de Oekraïne in het NOS Journaal wordt bericht (en in de westerse media überhaupt) dan kun je absoluut niet meer spreken van een objectieve feitenopsomming. Je wordt met man en macht één richting op geduwd terwijl als je logisch nadenkt je vaak kunt weten dat het de halve waarheid of zelfs aperte onwaarheden betreft. Wat dat betreft maak ik me flink zorgen over de toekomst, we kunnen net als ten tijde van het uitbreken van de 1e wereldoorlog zó weer door onze politici een allesvernietigende wereldbrand worden ingeduwd.

speciale interesse: C-Band

Link naar reactie
Delen op andere sites


Laat ze dan maar komen toch, kan je zoals je zelf vermeldt, beide opvattingen bekijken.

En je hoeft er toch niet naar te kijken, Ik kijk nooit van mijn leven naar al die TRT zenders.

 

Tevens zeg je dat nieuws moet zo veel mogelijk onpartijdig worden gebracht.

Er lijkt mij een schone taak voor je weggelegd te zijn. Ik kan me nog herinneren dat Turkse zenders dagen op zwart werden gezet omdat er iets uitgezonden werd wat de regering niet aanstond.

 

Daarom liever NOS Journaal en Televaag nieuws. :)

 

Vertel mij eens in één zin, wat de TRT heeft te maken met het NOS Journaal.

Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV.

Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat,   ** is tijdelijk buiten gebruik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De zoveelste aanval op mensen die tóch een beetje anders denken dan jij (gelukkig!).

Als die mensen er niet zouden zijn leefden we nou in een linkse heilstaat à la Cuba, Noord-Korea of de ook mislukte en (gelukkig, alweer) voormalige DDR met zijn ludieke "D" (voor democratisch) in zijn naam.

Blijkbaar is het voor sommige medemensen onmogelijk te bevatten dat niet iedereen hun mening deelt en beslist niet in een grijs eenheidspakje à la Mao rond wil lopen.

 

Overigens een klein weetje voor jou: wist je, dat tijdens de verkiezingscampage in de VS, FOXnexs de enige zender was die een eerlijke verdeling hanteerde voor beide partijen v.w.b. zendtijd? Bij het door jou waarschijnlijk aanbeden CNN was het Obama wat de klok sloeg. Hoezo linkse objectiviteit?

 

Waar haal jij die kul vandan dat NL zo een soort van Cuba/N. Korea zou kunnen worden.

Links, PvdA, GL en SP, staan voor een sociaal NL en niet voor een dictatuur.

 

Aan wie hebben we de thuiszorg te danken, tot enkele jaren geleden een goed ziekenfonds, (premie betalen naar draagkracht),

de AOW,  beschermde werkplaatsen en gratis taxi vervoer voor gehandicapten, etc.?.

 

Dat komt echt niet van de VVD, die willen alles overlaten aan de mensen zelf, dan krijg je een tweede VS, waar voor de ziekenzorg, miljoenen niet zijn verzekerd omdat ze het gewoonweg niet kunnen betalen.

 

Verder ben ik geen fan van CNN, maar FOX News, heb jij dat overigens zelf al eens gezien?, is nog vele malen erger.

 

Conclusie: ik ben dus alleen maar tegen rechts op sommige punten, omdat zij zich niks aan trekken van mensen die aan de onderkant van de samenleving zitten, zou jij graag iedere week naar de voedselbank willen gaan?.

 

NL is een van de rijkste landen van de wereld, ja, alleen voor hen die geld hebben.

Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV.

Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat,   ** is tijdelijk buiten gebruik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tenzij je zelf tot de piepkleine toplaag van onze bevolking qua inkomen behoort zit je jezelf op een grandioze manier in de vingers te snijden. Maar dat zul je wellicht niet eens beseffen totdat de situatie in ons land net zo dramatsich is als in de VS. Ik heb er jarenlang gewoond en de vresleijke gevolgen moeten zien. Een aanzienlijk deel van de mensen die niet eens voldoende geld verdienen om hun gezin te onderhouden als ze twee full-time banen hebben. Zelfs mijn schoonvader, een afgestudeerde middelbare school leerkracht was niet in staat om zijn gezin van dat salaris als leerkracht alleen te inderhouden, hij moest er vele jaren nog twee andere banen in avonduren en weekends bij nemen.

 

Maar ga vooral door met schelden op die vreselijke afschuwelijke linkse mensen die vinden dat alle hardwerkende mensen een inkomen moeten verdienen waarvan je een normaal leven kunt leiden. En de afgrond in als je de pech hebt je baan te verliezen omdat het bedrijf waar je werkt failliet gaat, fuseert of naar het buitenland vertrekt waar ze mensen nog scherper kunnen uitbuiten!

 

 

Kan ik hier nog wat aan toevoegen?, ja.

 

NL en nu ook al België, gaan helemaal op de "VS toer" en hebben door geen politieke kennis, hun eigen graf gedolven.

En nu maar klagen en durven zeggen dat komt door al die buitenlanders (moslims).

 

Zij zijn degenen die, ondanks hun studie, niet aan een baan komen en hebben ze wel een baan, bij ontslagen zijn zij de eersten die er uit kunnen.

Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV.

Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat,   ** is tijdelijk buiten gebruik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Waarom is het toch dat iedere discussie die ook maar één hele iets pietsie kleine ingang heeft richting de politiek hoofdzakelijk steeds door jouw toedoen iedere keer ontaard in een hele vervelende politiek getinte discussie, waar iedere ongelijk heeft behalve jij en je ook steeds andere leden simpelweg voor dom, onwetend of gek verklaard?

 

Mijn geduld met jou is echt helemaal op. Een dezer dagen wordt die enorme waslijst van maar liefst 19 waarschuwingen van jou omgezet in iets permanents. Ik zou het dus prettig vinden als je al die onaangename opmerkingen tegenover andere leden gewoon eens achterwege laat en EINDELIJK EENS ON TOPIC BLIJFT, zodat wij geen onpopulaire maatregelen hoeven nemen.

 

Dit is nu echt je allerlaatste kans!

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dus het eventuele vervangen van het NOS Journaal door een nieuwsuitzending van de Televaag heeft niets te doen met politiek.

 

Jij schrijft:  "en EINDELIJK EENS ON TOPIC BLIJFT", dat doe ik toch ook.

Het is Dekker, ja VVD, die dit van harte toejuicht.

Dat moet je toch niet willen dat een pulpkrant het nieuws gaat brengen op TV.

Hebben ze al niet genoeg aan Pow Nieuws en WNL, overigens met zeer lage kijkcijfers.

 

De laatste jaren heeft de politiek heel veel invloed op de NPO, zware bezuinigingen, nu weer geen entertainment op de NPO,

dit terwijl WIJ, via de belasting, betalen voor ONZE NPO, die is niet van de politiek.

En mede door de politiek, gaat maar de helft, ook van jou geld, naar de NPO.

 

Ik zet dit speciaal bij nieuwsberichten, zodat ik de boel niet vervuil, zoals jij denkt, i.p.v.  in de rubriek Vu+ ofzo.

En waarom zou het dan in deze rubriek nieuwsberichten, niet over politiek mogen gaan.

 

Bijna alles in je leven heeft met politiek te maken, of je dit nu wilt of niet.

 

Of ik de enige ben met meerdere waarschuwingen, kan ik niet oordelen, want als jullie transparant waren, gaven jullie die cijfers vrij.

Het lijkt wel een hetze tegen mij.

 

Buiten wat jullie niet goed vinden, heb ik hier al genoeg mensen geholpen en daar hoef ik geen bedankje of beste antwoord voor, want daar doe ik het niet voor.

aangepast door Emekli

Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV.

Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat,   ** is tijdelijk buiten gebruik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Jij ben na 'Brombeer' de enige met meer dan 15 waarschuwingen. Eigenlijk heb je er nog veel meer, want je bent onder een ander naam ook al eens buiten gezet.

Natuurlijk ligt dat allemaal niet aan jou. Dat is allemaal de schuld van de 6 verschillende moderators waarbij jij die 19 waarschuwingen verzameld hebt.

Er zijn hier leden die sinds 2000 lid zijn, meer dan 5000 berichten op hun naam hebben staan en nog nooit een waarschuwing gekregen hebben!

 

Vind jij het dan gek dat moderators jouw handelen op dit forum goed in de gaten houden?

 

Politieke discussies zijn niet toegestaan op sat4all. We zijn immers een satelliet/kabel/computer forum en dat heeft niets met politiek te maken.

Bovendien lopen dergelijke discussies iedere keer weer uit de hand of verzieken ze de sfeer, waar jij dan weer een grote bijdrage aan levert.

 

Daarom beroep ik mij nu ook een laatste keer op hoofdzakelijk deze regel;

 

Wij gaan op dit board streng om met "sfeerverziekers". Leden die dus herhaaldelijk de goede sfeer op dit board aantasten met onvriendelijke of onbeschofte reacties, worden van het board verwijderd en zijn niet langer welkom op sat4all.

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vertel mij eens in één zin, wat de TRT heeft te maken met het NOS Journaal.

Beste Emekli,

 

NIKS, het gaat erom dat je de keuzes hebt, had toch echt gedacht dat je dat wel had begrepen.

 

Ik kan alles kijken net zoals jij dat kan, en als je een zender niet leuk of interessant, (in jouw geval rechts) vindt, kijk er dan niet naar. Vind je Televaag niks, kijk je toch lekker naar het NOS journaal, Ik vind de TRT niks (versta er niks van) en kijk lekker wat anders, waar maak je je druk over?

 

B.t.w. ik maak zelf wel uit hoeveel zinnen ik gebruik.

 

Wens je een fijne zondag verder.

Xtrend ET9500 DVB-S2/C (500 Gb HDD & open Pli 4.0), Scientific Atlanta D9232 IRD op draaibare Wavefield WV100SHDS offset, MTI High Line Pro Single LNB, Amiko DM3800 positioner, Cisco D9865H op Selfsat H21D, Roku 2400x USTVNOW, Amazon Fire TV Kodi, Panasonic TX-P42G20E en LG 42LB630V, beide CI+ (Smit)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Probleem is dat rechtse mensen ( niet allemaal ) er niet tegen kunnen dat ze worden tegengeproken. Daarom noemen ze de P.O. dan ook links. Ze vinden dat wat zij zeggen zo is en tegenspraak mag niet.

Volgens mij is dat andersom minstens net zo, dus deze discussie heeft geen zin. Voegt ook niks toe.

aangepast door Eduard07

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik nieuws volg, dan probeer ik zoveel mogelijk beide meningen te aanhoren. In bvb het nieuws over de crash in Oekraine, volgde ik ook de commentaren van Russisch gezinde media en dan kom je tot de slotsom dat de waarheid altijd ergens in het midden ligt. Kortom iedereen heeft een beetje gelijk.In deze discussie zou ik de raad willen meegeven, luister zowel links als rechts en daarna maak je zelf de conclusie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hansen schreef op 02 Nov 2014 - 09:08: snapback.png

Probleem is dat rechtse mensen ( niet allemaal ) er niet tegen kunnen dat ze worden tegengeproken. Daarom noemen ze de P.O. dan ook links. Ze vinden dat wat zij zeggen zo is en tegenspraak mag niet.

Volgens mij is dat andersom minstens net zo, dus deze discussie heeft geen zin. Voegt ook niks toe.

 

commentaar van Hansen,

 

Ik denk dat u meent dat u begrijpt  wat u denkt dat ik schreef..., maar ik vermoed dat wat u las niet is wat ik bedoelde

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Ik denk dat u meent dat u begrijpt  wat u denkt dat ik schreef..., maar ik vermoed dat wat u las niet is wat ik bedoelde

Ik heb deze zin nu vijf keer gelezen, maar ik hoop niet dat jij denkt dat ik denk dat ik begrijp wat jij hierboven denkt te zeggen.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...