Petrojan Geplaatst: 30 oktober 2014 Geplaatst: 30 oktober 2014 Kan iemand mij laten weten hoe ik twee fta zenders op Astra 1 en twee fta zenders op Astra 3 kan opslaan op de Satlink? Op een van de funcietoetsen staan wel bepaalde mogelijkheden, maar ik heb geen idee hoe ik die moet toepassen. Misschien bestaat er ergens een uitgebreide handleiding die verder gaat dan het standaard bijgeleverde Pdf-bestand.
satencom Geplaatst: 30 oktober 2014 Geplaatst: 30 oktober 2014 Heb je ook al even op YouTube gekeken daar staan aantal filmpjes met uitleg Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen En met de vriendelijke groeten Hendrik En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.
Petrojan Geplaatst: 30 oktober 2014 Auteur Geplaatst: 30 oktober 2014 Heb ik gedaan, de info die ik graag wil hebben, is er niet bij, tenzij dat in de Spaanse, Griekse of Russische filmpjes vermeld wordt. Misschien toch zelf proberen via trial and error? Toch maar liever een paar dagen wachten, misschien heeft iemand de gouden tip.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen