Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst: (aangepast)

Op deze http://www.canaldigitaal.nl/klantenservice/nieuwsbrief/mezzo-mahler-prijsvraag/?utm_campaign=ConsumentennieuwsbriefNovember2014&utm_medium=Email&utm_source=Nieuwsbrief pagina staat een prijsvraag (ik win toch nooit wat) maar ook een vermelding van 4x per maand een concertuitvoering op Mezzo Live HD.

Maar dat is toch een zender die helemaal niet in het pakket zit?

aangepast door radio man

Geplaatst:

Tja, maar dat is heel wat anders.
Mezzo Live HD wordt wel op de Astra 19,2 uitgezonden maar niet door CanalDigitaal.
Op 10936V voor Canal+ en op12441V voor Canal Sat France en Orange France.

Geplaatst: (aangepast)

Volgens mij is het weer gewoon een typisch geval van miscommunicatie, ha fijn een door Mezzo Live HD gesponsorde prijsvraag.

Gewoon zonder te verifiëren hoppa door CDS doorgezet naar haar klanten.

Ik heb Mezzo niet meer, da's blijkbaar de grootste prijs geweest die ik voor het aanpassen van mijn abbo heb moeten betalen.

Voor iconcerts in HD en een HD jazzzender ben ik wellicht nog bereid enkele euro's te betalen maar weinig trek in dokken voor SD, al helemaal nu ik geen plasma tv meer heb.

Maar goed, Mezzo Live HD, CDS doe die er maar bij.

Zal toch niet zo zijn dat die Live zender alleen Live gaat als d'r een Live concert begint :grin:

aangepast door mietde
  • Like 1

You cannot ignore that member

Geplaatst:

Volgens mij is het weer gewoon een typisch geval van miscommunicatie, ha fijn een door Mezzo Live HD gesponsorde prijsvraag.

Gewoon zonder te verifiëren hoppa door CDS doorgezet naar haar klanten.

Ik heb Mezzo niet meer, da's blijkbaar de grootste prijs geweest die ik voor het aanpassen van mijn abbo heb moeten betalen.

Voor iconcerts in HD en een HD jazzzender ben ik wellicht nog bereid enkele euro's te betalen maar weinig trek in dokken voor SD, al helemaal nu ik geen plasma tv meer heb.

Maar goed, Mezzo Live HD, CDS doe die er maar bij.

Zal toch niet zo zijn dat die Live zender alleen Live gaat als d'r een Live concert begint :grin:

Mezzo zit in Familie en Entertainment pakket maar alleen in SD!!.

Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV.

Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat,   ** is tijdelijk buiten gebruik.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen