Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst: (aangepast)

Mag ik vragen wie op mijn account deze vraag heeft gesteld?

Stuur graag even een persoonlijk bericht!

aangepast door ilseonline

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

• Moderator
Geplaatst:

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst: (aangepast)

Vreemd, ik heb geen 15 inch Flat TV, ook nooit gehad

Ik moet dan toch even wat uitzoeken, het kan dat het via een andere privé laptop die niet van mij is komen dan wel een andere PC waar ik o.a. ook gebruik van maak.

Graag NIET het IP adres blokkeren, het wachtwoord is al aangepast, ik moet even kijken of er mogelijk iets verkeerd via mij is gegaan, ik gebruik namelijk geen eigen IP adres en het wachtwoord stelde ook niet veel voor. Zelfs als ik niet uitlog en de computer afsluit, ruimt de computer alles op door niets te onthouden, al val ik met grote gerelmaat met de computer aan in slaap.

Is het IP adres naar een adres te herleiden, mogelijk weet ik dan meteen of het goed of fout zit? (niet openbaar, maar via een persoonlijk bericht graag)

Ik trek even na, kom ik er niet in uit, dan schakel ik het moderatieteam in voor een eventuele blokkade.

aangepast door ilseonline

Geplaatst:

@ceesv,

Het is al in orde, ik heb mij vergist i.v.m. hulp, daardoor ook een ander IP adres gebruikt is.

Gaarne NIET blokkeren.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...