TheDutchWesley Geplaatst: 1 november 2014 Geplaatst: 1 november 2014 Hallo, Een tijdje geleden heb ik gezien dat bij canaldigitaal HD de nieuwe standaard wordt. Ik weet niet of ik het ook goed heb gelezen dat alle klanten met basis tv dan ook HD kunnen ontvangen per 1 november. Nu is het zo dat wij 3 kaarten hebben op een FamilieHD pakket, 2 extra kaarten dus. Op de hoofdkaart hebben wij allemaal HD zenders en dat werkt wel redelijk, máár de extra kaarten! Daar ontvang ik helemaal niks op qua HD(geen toegang tot de zender NPO1HD) moet ik hiervoor een instelling aanpassen of zijn die extra kaarten toch geen HD? (Want SD is behoorlijk....ja....ouderwets) Echt Nederlands
Moderator ceesv Geplaatst: 1 november 2014 Moderator Geplaatst: 1 november 2014 Ze zijn SD, met uitzondering van Veronica en RTL 8., Die zenders zijn niet meer in SD aanwezig, alleen nog maar in HD. Voor 5 euro per kaart extra kan je het HD pakket boeken. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
TheDutchWesley Geplaatst: 1 november 2014 Auteur Geplaatst: 1 november 2014 Ze zijn SD, met uitzondering van Veronica en RTL 8., Die zenders zijn niet meer in SD aanwezig, alleen nog maar in HD. Voor 5 euro per kaart extra kan je het HD pakket boeken. Ja, en we betalen al iets van 5 euro extra omdat we een extra kaart hebben. Het internet is brak, geen hd en niet veek zenders? Hoe durf je er dan 70 euro voor te vragen?! Bij ziggo (dat hebben we hier niet) kan je voor 70 heel mooi HD ontvangen. Echt Nederlands
Johan45 Geplaatst: 1 november 2014 Geplaatst: 1 november 2014 Beter duur dan niet te koop. Zo werkt het als er geen andere aanbieder in jouw leef omgeving is. Vult u rustig aan !!!
Sprietje Geplaatst: 2 november 2014 Geplaatst: 2 november 2014 Ja TheDutchWesley, als je op je extra kaart ook de HD-zenders wilt ontvangen, dan betaal je tegenwoordig €4,50 voor de SD-zenders en nog een €5,- om de HD-zenders te kunnen zien, samen dus €9,50 / maand.Daarom gebruik ik al vele jaren een SmartWi. Dan hoef je geen extra kaart te kopen en te registreren, geen maandelijkse kosten en hetzelfde pakket als op je hoofdkaart.
TheDutchWesley Geplaatst: 2 november 2014 Auteur Geplaatst: 2 november 2014 Ja TheDutchWesley, als je op je extra kaart ook de HD-zenders wilt ontvangen, dan betaal je tegenwoordig €4,50 voor de SD-zenders en nog een €5,- om de HD-zenders te kunnen zien, samen dus €9,50 / maand. Daarom gebruik ik al vele jaren een SmartWi. Dan hoef je geen extra kaart te kopen en te registreren, geen maandelijkse kosten en hetzelfde pakket als op je hoofdkaart. oke, kan ik dan die extra kaarten van het abonnement halen? Of zit je dan weer 2 jaar aan canaldigitaal vast omdat je iets wijzigt in je abonnement? Echt Nederlands
Johan45 Geplaatst: 2 november 2014 Geplaatst: 2 november 2014 Twee jaar krijg je aan de broek bij leen apparatuur. Bij abonnement wijziging zit je 1 jaar vast. Vult u rustig aan !!!
TheDutchWesley Geplaatst: 2 november 2014 Auteur Geplaatst: 2 november 2014 Tja. Dat is t m juist, wil niet nog een jaar er aan vast zitten. Ik zal kijken hoe die SmartWi werkt, misschien dat ik dat dan wel doe. Echt Nederlands
Sprietje Geplaatst: 2 november 2014 Geplaatst: 2 november 2014 Het mooiste is als je die SmartWi even kunt lenen van iemand. Dan kun je uitproberen of die goed werkt in combinatie met je ontvangers. Ik leen de mijne ook wel eens uit.
wanderer Geplaatst: 2 november 2014 Geplaatst: 2 november 2014 gewoon via internet bestellen, uit testen en eventueel dezelfde dag nog terugsturen.... Samsung 40D6510WS
Moderator ceesv Geplaatst: 2 november 2014 Moderator Geplaatst: 2 november 2014 Houdt alleen in overweging dat de smart-wi niet gegarandeerd is voor de toekomst. Ik heb een kast vol met dart soort zaken die 3 maanden na aanschaf niet meer bruikbaar waren. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Johan45 Geplaatst: 2 november 2014 Geplaatst: 2 november 2014 Niet zo negatief. De SmartWi is met drie maanden terug verdiend als je twee extra kaarten wil. En de kans dat TS zijn centjes zinloos kwijtraakt is te verwaarlozen. Of heb jij info dat CanalDigitaal morgen met getrouwde decoders begint. Bovendien is dit voor CanalDigitaal goed, die houd een tevreden klant die anders zijn biezen pakt en dan hebben ze niets. Vult u rustig aan !!!
Sprietje Geplaatst: 2 november 2014 Geplaatst: 2 november 2014 (aangepast) Let op: De SmartWi werkt niet met de nieuwe witte module van Canal Digitaal.Ik zie hem in Nederland al te koop staan voor €82,95 met 2 clientcards en voor €105,95 met 3 clientcards. 2 november 2014 aangepast door Sprietje
TheDutchWesley Geplaatst: 2 november 2014 Auteur Geplaatst: 2 november 2014 Let op: De SmartWi werkt niet met de nieuwe witte module van CanalDigitaal. Ik zie hem in Nederland al te koop staan voor €82,95 kan ik m ook gebruiken als ik de kabel direct in de tv doe? Echt Nederlands
Moderator ceesv Geplaatst: 2 november 2014 Moderator Geplaatst: 2 november 2014 Welke kabel? Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen