Sprietje Geplaatst: 2 november 2014 Geplaatst: 2 november 2014 Heeft je TV een ingebouwde satelliettuner? Dat herken je aan de F-connector aan de achterzijde, zie afbeelding.
TheDutchWesley Geplaatst: 2 november 2014 Auteur Geplaatst: 2 november 2014 Ja, er zit een DVB-S tuner in. Echt Nederlands
Johan45 Geplaatst: 2 november 2014 Geplaatst: 2 november 2014 Hoe kijk je nu naar de CanalDigitaal zenders met deze TV.? Heb je al een common interface in het CI slot van je TV en zo ja welke heb je dan. De witte CI van CanalDigitaal werkt niet met een clientcard van de Smartwi. Vult u rustig aan !!!
TheDutchWesley Geplaatst: 2 november 2014 Auteur Geplaatst: 2 november 2014 Hoe kijk je nu naar de CanalDigitaal zenders met deze TV.? Heb je al een common interface in het CI slot van je TV en zo ja welke heb je dan. De witte CI van CanalDigitaal werkt niet met een clientcard van de Smartwi. een witte met een wereldbol erop. CI+ module is dus aanwezig. Echt Nederlands
Sprietje Geplaatst: 2 november 2014 Geplaatst: 2 november 2014 Deze dus. Daar werkt een SmartWi niet mee.
theparasol Geplaatst: 2 november 2014 Geplaatst: 2 november 2014 Die met die "GROENE OK" is de witte wereldbol ci (nieuwste type, oa nodig voor foxsports2 international) En voor de goede orde daar werkt die Smartwi dus NIET mee (de groene ok is nogal verwarrend voor de snelle lezers!)
TheDutchWesley Geplaatst: 3 november 2014 Auteur Geplaatst: 3 november 2014 Die met die "GROENE OK" is de witte wereldbol ci (nieuwste type, oa nodig voor foxsports2 international) En voor de goede orde daar werkt die Smartwi dus NIET mee (de groene ok is nogal verwarrend voor de snelle lezers!) Ik zal thuis wel even kijken welke ik precies heb. Echt Nederlands
Eduard07 Geplaatst: 3 november 2014 Geplaatst: 3 november 2014 Die met die "GROENE OK" is de witte wereldbol ci (nieuwste type, oa nodig voor foxsports2 international) En voor de goede orde daar werkt die Smartwi dus NIET mee (de groene ok is nogal verwarrend voor de snelle lezers!) Die twijfel kreeg ik ook. OK en rood kruisje moeten andersom, dacht ik. Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0
Sprietje Geplaatst: 3 november 2014 Geplaatst: 3 november 2014 Die witte CI-module werkt probleemlozer op verschillende apparatuur met een CanalDigitaal kaart dan de zwarte met wereldbol. Daarom wordt als het goed is tegenwoordig alleen nog maar deze witte module verkocht. Daarom staat er OK bij maar een SmartWi werkt vooralsnog niet met de witte module.
Johan45 Geplaatst: 3 november 2014 Geplaatst: 3 november 2014 En hoe zit het dan met de Clone+ Werkt die wel met de witte CanalDigitaal CI.? Vult u rustig aan !!!
Sprietje Geplaatst: 3 november 2014 Geplaatst: 3 november 2014 Dat weet ik niet. Op internet lees ik er niets over.
TheDutchWesley Geplaatst: 3 november 2014 Auteur Geplaatst: 3 november 2014 Canaldigitaal, mijn complimenten! Heb je een 127cm full-hd-3D-500hz-tv, kijk je in SD kwaliteit. Top! Echt Nederlands
Moderator ceesv Geplaatst: 3 november 2014 Moderator Geplaatst: 3 november 2014 Dat is op de extra kaarten nog nooit anders geweest, wanneer je geen extra HD pakket voor die kaarten aanschafte. Voor wat betreft Ned 1,2,3 HD, dat werd voor jou door de omroepen aan Canaldigitaal betaald, maar die hebben het geld sinds 1 augustus ergens anders voor nodig. Troost je met de gedachte dat SD uitzendingen hun langste tijd hebben gehad, Veronica en RTL 8 zijn al alleen in HD te ontvangen. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
jako87 Geplaatst: 3 november 2014 Geplaatst: 3 november 2014 Bij mijn weten draait de M7sat801 de CD kaart in nagra modus, als de witte module dat ook doet verklaart het vermoedelijk de berichten over het niet-werken van die ontvanger en module met smartwi/clone+ oplossingen.
TheDutchWesley Geplaatst: 3 november 2014 Auteur Geplaatst: 3 november 2014 (aangepast) Ik heb inderdaad die linker-OK- kaart. De SmartWi werkt daar dus niet mee, wat ik uit teksten opmaak. Is in totaal 10 euro extra dus de enige oplossing om HD te kunnen ontvangen, terwijl je een FamilieHD (let op FAMILIE HD, HD DUS VOOR DE HELE FAMILIE) abonnement hebt? 3 november 2014 aangepast door TheDutchWesley Echt Nederlands
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen