Ga naar inhoud

Post deleted by Toxic[Q]

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ja Teebee dat is jammer te horen dat jij er mee weg bent .<BR>Ik kende je niet echt maar regelmatig ^dacht ik wel dat jij de sterkste man was hier op dit Sat4all board .<BR>Het beste en nog bedankt voor je hulp aan alle mensen .<BR>En nog veel geluk met jouw nieuwe job .<BR>Groeten .<P>------------------<BR> clowncry.gif

• Reacties 48
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Geplaatst:

Maar ik sluit mij voledig bij de anderen aan.<BR>maarja werk gaat voor succes bij je nieuwe baan.<P><P>------------------<BR>

Geplaatst:

He TeeBee succes jongen<P><BR> cu Woutje<P>------------------<BR>

Geplaatst:

yep ook van deze kant zeer veel sucses<P><BR>ps : dit word de langste thread ooit :-)<P>gr djazzie<BR><P>------------------<BR>Djazzie found a keyboard and couldn't resist the temptation...

Geplaatst:

TeeBee<BR>Het allerbeste toegewenst in je verder leven en bedankt voor alles wat je op satgebied gedaan hebt .<BR>Sukses vriend !!!<P>LocoMotion<P>------------------<BR>

Geplaatst:

Bedankt voot alles en veel geluk bij je nieuw baas<BR>groeten robbie<P>------------------<BR>

Geplaatst:

nou (ex)colega het gaat je goed.thumbs up en suc6. smile.gif<P>------------------<BR>blubblub

Geplaatst:

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Arial">quote:</font><HR>Originally posted by TeeBee:<BR><B>Ik ga bij dit bedrijf het importeurschap van Humax en Manhattan op mij nemen en bovendien de diverse computers en netwerk beheren. Daarnaast zal ik tevens mede verantwoordelijk zijn voor verkoop en in de toekomst voor inkoop.<P>Ik heb altijd prima onderscheid kunnen maken tussen werk en privé. Ook toen ik nog bij de luchtmacht werkte. (Ik liet nooit een vliegtuig taxieen als ik net bezig was op mijn laptop nieuwe nano's op een irdeto kaartje te testen smile.gifsmile.gif)<P>Helaas waren er mensen die dachten dat zij dat beter wisten en mij op allerlei mannieren probeerden het leven zuur te maken.<P>Om nu te voorkomen dat mensen die de voorgeschiedenis niet kennen of gewoon willen zieken weer allerlei discussies lanceren heb ik besloten Sat4All VOLLEDIG in de handen<BR>van SatWatcher, Martin Bishop en nog 2 medewerkers over te laten. Deze 2 personen zullen slechts de website van de nodige webtechnische updates voorzien en regelmatig een backup maken.<P>Ik laat de site in vertrouwde handen over en SatWatcher zal het board op een iets genuanceerdere wijze kunnen leiden als ik dat over het algemeen gedaan heb.<P>Voordat er weer discussies ontstaan over de juistheid van dit bericht: De mensen die mij goed kennen zullen kunnen beamen dat dit een serieus bericht is. Mijn beslissing staat vast en ik zal mij 100% uit sat4all terugtrekken. Ik ga NIET onder aan andere naam posten en ik ga niet door met een andere site.<P>Ik wens de nieuwe beheerders van Sat4All heeeeeel veel succes en wens alle users nog heeeeel veel (en lang) plezier met Sat4All.<P>Graag wilde ik volgende mensen heel erg hartelijk bedanken voor hun inzet en vertrouwen:<P>Martin Bishop (voor geniale file's maar belangrijker nog: 100% vertrouwen in mij)<P>SatWatcher (voor de stabiele factor op sat4all smile.gifsmile.gif)<P>Captain Picard (voor het vertalen van de griekse faq's....geintje CP je weet wel waarvoor)<P>Anton (voor al zijn werk waar niemand wat van weet.....)<P>P E T E R (voor het eeuwige speurwerk naar nieuwe faq's en software)<P>KiWi en Mse-Uk (voor hun inzet voor het Humax2000 project. Daar gaan we overigens wel mee door)<P>NukeHack (voor zijn altijd vrolijke en opbeurende ICQ messages)<P>*** Voor de server space op Thoic!<P>SatFreak (omdat hij de enige aardige Duitser is smile.gifsmile.gif)<P>Djazzie, SatShow, SandoKan, The Karaoke Man (voor hun uitstekende inzet als (stille) moderator)<P>JazzMan voor de server space op triballs!<P>Johnny1, SatDigital en Big Tony (voor hun uitstekende werk aan de download zone's)<P>Verder iedereen hier op sat4all die al sinds tijden d.m.v. hun postings een positieve bijdrage hebben geleverd aan Sat4All.<P>Om terug te komen op de bovenste regel: Het hoogtepunt van het dieptepunt. Sat4All is groot en sterk, maar kan in handen van een goede admin alleen maar verder groeien en nog sterker worden. Ik hoop dat er ook in de toekomst mensen zullen zijn die deze site als moderator willen gaan ondersteunen en helpen opbouwen.<P>Heel veel succes en plezier op SAT4ALL!!<P>TeeBee<P>[This message has been edited by TeeBee (edited 30 September 2000).]</B><HR></BLOCKQUOTE><P>TeeBee.<P>Succes bij je nieuwe werkgever, en denk af en toe nog eens aan ons...<P>Ad<P><P>------------------<BR>

Geplaatst:

Alles is al wel gezegt, maar toch nog veel succes bij je nieuwe werkgever.<P>------------------<BR>afz. Ptje

Geplaatst:

Teebee, heel veel succes en ik hoop dat het je goed gaat en als het daarzo draaid zal ik wel een keer langskomen rijden. <P>Volgens mij heb je een goede keuze gemaakt want er moet ook brood op de plank komen.<P>suc6<P>bob <P>------------------<BR>

Geplaatst:

Hi Teebee,<P>We kennen elkaar pas kort, maar ik was en ben zeer onder de indruk van je dieptekennis, de manier waarop je dat via dit board deelde en hoe je dit board hebt beheerd. De meeste kennis die ik van het sat-gebeuren heb, komt via dit board.<BR>Ik kan je beslissing begrijpen en hoop en wens dat je vanuit deze uit de hand gelopen hobby een goede en voorspoedige carriere kunt opbouwen.<P>Satori<BR><P>------------------<BR>

Geplaatst:

Héé TeeBee,<P>Elkaar kennen doen we niet maar uit alle reacties heb ik begrepen dat je gewoon (en ik citeer) SIMPLY THE BEST was (bent). Hartstikke bedankt voor het toegankelijk maken van het SAT-terrein voor velen en héél veel succes met je verdere carriëre want uiteindelijk moet de schoorsteen toch roken en de laatste yel:<P>KEEP ON BOARDING..!!!!<P>De smily is met zorg gekozen.......<P><P>------------------<BR>Ciao for now &<BR>greetings from Saturn.

Geplaatst:

Teebee,<P>...............,,,<B>B E D A N KT ... EN ... H E E L ... V E E L ... S U C6</B>,,,................<P>C U KADIR<P>------------------<BR><B><BR>Believe In Yourself....<BR> Who Dares Wins!<BR>People who think they Know everything,<BR> greatly annoy those of us who do... <BR> </B><P><p>[This message has been edited by Kadir (edited 02 October 2000).]

Geplaatst:

'K heb altijd al gedacht dat je ze zag vliegen TeeBee (gna, gna !), Succes bij je nieuwe werkgever. Denk dat dat wel zal lukken. Dat je nu "low profile" gaat wat het board aangaat betekent gelukkig niet dat je stopt met de hobby begrijp ik, het wordt alleen ook je professie. prijs jezelf gelukkig man dat je dit zo kan doen. Er zijn niet veel mensen die van hun hobby hun beroep kunnen maken. verder kan ik alleen hopen dat je niet volledig verloren gaat voor de hobby, en dat je, mochten er ontwikkelingen zijn aan het front, deze met ons (hobbyisten) blijft delen.<BR>Succes met je nieuwe professie, en tot boards.<BR>Prutsie.<P>------------------<BR>

Niet gehinderd door enige vorm van technische kennis zet ik onbevangen overal mijn schroevendraaier en soldeerbout in.

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.