ericc14 Geplaatst: 1 oktober 2000 Geplaatst: 1 oktober 2000 hoi teebee<BR>nou ik sluit me vanzelfsprekend aan bij wat er allemaal gezegd is en word.<P>het ga je goed en veel succes met je job.<P><BR>gr eric<P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 1 oktober 2000 Geplaatst: 1 oktober 2000 Bedankt voor je inzet en ik hoop dat je veel succes hebt in je nieuwe uitdaging.<P>succes ermee!!!!!!<P>------------------<BR>Satshow <BR>Moderator Frequentie's & Feeds
Gast Geplaatst: 1 oktober 2000 Geplaatst: 1 oktober 2000 veel succes bij je nieuwe werkgever<BR>groeten<P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 1 oktober 2000 Geplaatst: 1 oktober 2000 beste teebee jammer, maar voor jou de juiste keus.<BR>ik hoop dat dit board op dezelfde manier door blijft gaan, en kom nog eens langs waaien als je even tijd over heb.<BR>bedankt voor je inzet en veel sucses met je nieuwe baan.<P>groetjes harrewar<P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 2 oktober 2000 Geplaatst: 2 oktober 2000 Hi TeeBee,<P>Je hebt dit toch even mooi op poten gezet, ik vind deze site en ik denk dat iedereen dit vindt, De Beste Sat site die ooit ontwikkeld is. <BR>Heel veel succes bij je nieuwe werkgever en ik hoop dat je af en toe toch nog even langs komt op deze geweldig site.<P>Gegroet Een trouwe Fan.<P> <P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 2 oktober 2000 Geplaatst: 2 oktober 2000 Bedankt voor alles!<P>Wimpie<P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 2 oktober 2000 Geplaatst: 2 oktober 2000 (: (: (: Drie dagen wegens omstandigheden niet op het board geweest , dan is dit wel even schrikken hoor maar begrijpelijk. Ook vanwege mij SUCCES !!!!<P><BR>Groetjes,<BR>exDumber<P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 2 oktober 2000 Geplaatst: 2 oktober 2000 Hoi TeeBee,<P>ook van mij een fantastiche start toegewenst met je nieuwe job, enne bedankt voor het board.<BR><P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 2 oktober 2000 Geplaatst: 2 oktober 2000 Jammer dat je vertrek je hebt mij en alle andere sat4all (als ik het misschien mag zeggen) collega's erg goed geholpen!!!<P>Het ga je goed!!!<P><P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 2 oktober 2000 Geplaatst: 2 oktober 2000 veel succes<BR>en bedankt voor het opzetten van dit board<BR>je verlaat het beste board maar het blijft het beste board we zullen je missen<BR>het beste<P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 2 oktober 2000 Geplaatst: 2 oktober 2000 Middag TeeBee,<P>Ja, d'r mot af en toe ook gewerkt worden, joh! <P>Bedankt voor je werk hier. Veel success met je werk daar ....<P>LDP<P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 3 oktober 2000 Geplaatst: 3 oktober 2000 TEEBEE ook van deze kant bedankt voor alles ik weet zeker dat je het daar naar je zin zal krijgen. M... is gewoon een toffe peer.<BR>CU there.......<P>GAROETUH SPJ....<P>------------------<BR>
alfadude Geplaatst: 3 oktober 2000 Geplaatst: 3 oktober 2000 Het wordt wel saai maar bedankt voor al het werk dat je in deze site hebt gestoken en nog veel succes met je nieuwe job..<P>------------------<BR> Quo signo nata es?
Hans Geplaatst: 3 oktober 2000 Geplaatst: 3 oktober 2000 Teebee,<P>Dankzij jouw board en inspanningen heb ik vele avonden geklungel om kunnen zetten naar<BR>een leuke hobby, waarbij ik ook nog eens weet wat ik doe. (meestal).<BR>Hartstikke bedankt en een megasucces met jouw nieuwe baan.<BR>Ik ben wel nieuwsgierig waar? Rijssen??? <P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 3 oktober 2000 Geplaatst: 3 oktober 2000 Ja TeeBee<BR>ook van mijn kant heel hartelijk bedankt voor het opzetten en voor het onderhouden van dit fantastische board en het ga je goed bij je nieuwe werkgever....<BR>Groetjes<BR>Ruud.<P>------------------<BR>
Aanbevolen berichten