Jürgen Geplaatst: 3 november 2014 Delen Geplaatst: 3 november 2014 Vandaag keek ik op Mijn CanalDigitaal en daar zag ik bij mijn smartcard twee verschillende contract data staan. Basis-pakket (in vet gedrukt) contract tot 31-07-2015 HD Light contract tot 31-10-2014 Nu is het inmiddels 3 november en ik kijk nog steeds naar HD maar heb ook geen bericht ontvangen over de een of andere wijziging contractform. Iemand dezelfde ervaring? Mijn laatste nota is van 16 oktober en daar werd voor de periode van 1-11 t/m 30-11 € 10,95 voor het Basis-pakket berekend (€ 12,95 min € 2,00 retentiekorting). MacBook Air M2 2022 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Johan45 Geplaatst: 4 november 2014 Delen Geplaatst: 4 november 2014 Dit al gelezen.? Vult u rustig aan !!! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jürgen Geplaatst: 4 november 2014 Auteur Delen Geplaatst: 4 november 2014 Ja, dat heb ik maar dat verklaard niet de 2 verschillende contractendata en dat ik nog steeds geen voorstel heb gekregen om naar HD te kunnen blijven kijken. Tenzij dit automatisch gaat maar dat heb ik niet begrepen. MacBook Air M2 2022 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Johan45 Geplaatst: 4 november 2014 Delen Geplaatst: 4 november 2014 Er zijn berichten dat het basis pakket ongevraagd aangepast word. Of je dat ook automatisch mag noemen mag ieder voor zich bepalen. Vult u rustig aan !!! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
grondstof Geplaatst: 4 november 2014 Delen Geplaatst: 4 november 2014 CanalDigitaal is volgens mij al jaren het boekje zoek en heeft er zelf geen idee meer van wat voor soorten abonnementen zij verkopen. Door de vele veranderingen maar ook en vooral door de pogingen klanten te behouden en daarvoor op de klant afgestemde abonnementen te beloven zijn ze het spoor bijster. Ik heb al jaren geleden geroepen naar ze voor eens en altijd alle onduidelijkheden op te lossen door slechts bijvoorbeeld 3 abonnementsvormen aan te gaan bieden. Simpel een basis-, een midden- en een hoogwaardig abonnement met daarin duidelijk aangegeven de diverse kanalen welke men dan kan ontvangen. Daarbij 3 vaste prijzen waardoor alles voor een ieder en vooral voor CanalDigitaal duidelijk is en blijft. Daarbij de afdeling werving verbieden vage beloften aan mogelijk uittredende klanten aan te bieden. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jürgen Geplaatst: 4 november 2014 Auteur Delen Geplaatst: 4 november 2014 Er zijn berichten dat het basis pakket ongevraagd aangepast word. Of je dat ook automatisch mag noemen mag ieder voor zich bepalen. Nou, dat zal dan bij de volgende factuur moeten blijken. MacBook Air M2 2022 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
postduif Geplaatst: 4 november 2014 Delen Geplaatst: 4 november 2014 Jurgen Ik ben nu ook weer eens bij CD gaan inloggen, maar ik kan nergens mijn smardcard vinden. alleen maar nieuwe pakketten of wijzigingen. uitloggen ging ook lastig, log je uit dan komt er een grote balk uitloggen, klik je erop dan lees je nog steeds u bent al ik gelogd. na div. klikken ga je eruit. Homecast hs 9000 cicd pvr 500gb -Triax 78-4x Lnb twin -2x Diseq -Astra 1-Astra 23-Astra 28-Hotbird Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jürgen Geplaatst: 4 november 2014 Auteur Delen Geplaatst: 4 november 2014 Die smartcard vind je ook niet zomaar. Na het inloggen moet je de optie 'Zenderpakket uitbreiden' aanklikken waarna na enkele tellen het overzicht van jouw in gebruik zijnde smartcard's met de bijbehorende contracten in beeld komt. MacBook Air M2 2022 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Moderator ceesv Geplaatst: 4 november 2014 Moderator Delen Geplaatst: 4 november 2014 Dat ongevraagd aanpassen van het basispakket is in Augustus aangekondigd. Je kreeg toen een aantal HD zenders erbij met de mededeling dat die eerst 3 maanden gratis zijn en in November voor een prijsverhoging van 3 euro zorgen. Ik dacht dat je 3 maanden de tijd had om niet akkoord te gaan. (Je hebt namelijk in hun optiek gedurende 3 maanden wel de extra zenders geaccepteerd.) Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jürgen Geplaatst: 4 november 2014 Auteur Delen Geplaatst: 4 november 2014 Tja, zoals gebruikelijk heb ik althans geen persoonlijk mailbericht van CD hieromtrent ontvangen. Zoals al geschreven, ik wacht maar af wat met de volgende factuur wordt berekend. MacBook Air M2 2022 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
postduif Geplaatst: 5 november 2014 Delen Geplaatst: 5 november 2014 Die smartcard vind je ook niet zomaar. Na het inloggen moet je de optie 'Zenderpakket uitbreiden' aanklikken waarna na enkele tellen het overzicht van jouw in gebruik zijnde smartcard's met de bijbehorende contracten in beeld komt. Niet erg duidelijk om daar te zoeken, maar na een paar keer laten zoeken is er niets bekend, scherm blijft blanco. hahah Het uitloggen blijft ook een ramp. Homecast hs 9000 cicd pvr 500gb -Triax 78-4x Lnb twin -2x Diseq -Astra 1-Astra 23-Astra 28-Hotbird Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
wiebren Geplaatst: 5 november 2014 Delen Geplaatst: 5 november 2014 Vandaag keek ik op Mijn CanalDigitaal en daar zag ik bij mijn smartcard twee verschillende contract data staan.Basis-pakket (in vet gedrukt) contract tot 31-07-2015HD Light contract tot 31-10-2014Nu is het inmiddels 3 november en ik kijk nog steeds naar HD maar heb ook geen bericht ontvangen over de een of andere wijziging contractform.Iemand dezelfde ervaring?Mijn laatste nota is van 16 oktober en daar werd voor de periode van 1-11 t/m 30-11 € 10,95 voor het Basis-pakket berekend (€ 12,95 min € 2,00 retentiekorting). Ook bij mij dezelfde gegevens, echter ik betaal € 15,95, wel is op dit moment eurosport2 verdwenen wat ik niet begrijp, maar dat is wel met meer dingen van CD Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
grondstof Geplaatst: 5 november 2014 Delen Geplaatst: 5 november 2014 Bij mij zijn dat Basis en HD light pakket met beide een gelijke einddatum, 30-11-2015 Eind oktober een factuur ontvangen van 15.95 welke gelijk is aan het bedrag welke in de brief van augustus is vermeld. Dit omdat er 3 Vlaamse zenders en de 3 NPO zenders betaald moeten worden. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
erwin05-verwijderd Geplaatst: 7 november 2014 Delen Geplaatst: 7 november 2014 (aangepast) Ja, dat heb ik maar dat verklaard niet de 2 verschillende contractendata en dat ik nog steeds geen voorstel heb gekregen om naar HD te kunnen blijven kijken. Tenzij dit automatisch gaat maar dat heb ik niet begrepen. Dit gaat automatisch. Het is echt niet moeilijk. Het basis pakket gaat over in een light pakket met HD zenders, dan is het toch logisch dat je nog steeds HD kijkt. 7 november 2014 aangepast door erwin05 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
erwin05-verwijderd Geplaatst: 7 november 2014 Delen Geplaatst: 7 november 2014 Dat ongevraagd aanpassen van het basispakket is in Augustus aangekondigd. Je kreeg toen een aantal HD zenders erbij met de mededeling dat die eerst 3 maanden gratis zijn en in November voor een prijsverhoging van 3 euro zorgen. Ik dacht dat je 3 maanden de tijd had om niet akkoord te gaan. (Je hebt namelijk in hun optiek gedurende 3 maanden wel de extra zenders geaccepteerd.) Dit is niet helemaar waar. CD laat je 3 maanden gratis kijken, dit heeft niets met een akkoord te maken. Het basis pakket zou over gaan in het light pakket per 1 aug maar eerst volgt een periode van 3 maanden gratis kijken. Je hebt de keuze tussen overgaan naar het light pakket of opzeggen. Had je een contract wat je maandelijks kon opzeggen dan kun je na 1 nov nog steeds maandelijks opzeggen. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen