Pum Geplaatst: 5 november 2014 Auteur Geplaatst: 5 november 2014 Voor Frankrijk kun je elke willekeurige Astra 1 nemen? Ik zie het nog steeds somber in, heb twijfels om de schotel mee te nemen..... In Frankrijk kun je ook niemand bereiken, geen internet ter plaatse....
wanderer Geplaatst: 5 november 2014 Geplaatst: 5 november 2014 Voor Frankrijk kun je elke willekeurige Astra 1 nemen? zolang die astra maar op 19° oost hangt, maw de astra 19E (east) Samsung 40D6510WS
Pum Geplaatst: 5 november 2014 Auteur Geplaatst: 5 november 2014 Ik heb een printje gemaakt van dishpointer voor Frankrijk. Ik kreeg 19.2 e Astra 1kr, Astra 1L, Astra 1 M, Astra 1N. Kan dit juist zijn?
Moderator ceesv Geplaatst: 5 november 2014 Moderator Geplaatst: 5 november 2014 Ja, dat is juist, er hangen in totaal 4 satellieten op die positie om in totaal bijna 1.200 tv kanalen uit te kunnen zenden. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Pum Geplaatst: 5 november 2014 Auteur Geplaatst: 5 november 2014 Waar moet je het kompas dan voor gebruiken en wat moetje doen met de andere gegevens, elevation, azimuth (true) 156.0 en azimuth (magn) 155.8 en lnb skew - 9.4?
Moderator ceesv Geplaatst: 5 november 2014 Moderator Geplaatst: 5 november 2014 Kijk daarvoor even terug naar posting #30 van sprietje, die heeft daar een aantal tekeningen gepost die dat duidelijk maken. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
theparasol Geplaatst: 5 november 2014 Geplaatst: 5 november 2014 (aangepast) Juist en BVN kun je nu nog even niet mee afstemmen omdat jouw tuner een verouderde lijst in het geheugen heeft staan. Dit komt omdat BVN afgelopen zomer verhuist is naar een nieuwe frequentie. Heb je een smartphone? Installeer dan eens de satdirector app en bekijk dit filmpje eens: http://www.youtube.com/watch?v=_p4XnEJIwKE Ik heb daar veel gemak van en die app maakt voor mij het schotel stellen een fluitje van een cent. Fijnafstelling kun je dan vervolgens doen met je satfinder 5 november 2014 aangepast door theparasol
Pum Geplaatst: 7 november 2014 Auteur Geplaatst: 7 november 2014 Ik heb het filmpje bekeken, lijkt idd simpel. Kan alleen de satfinder niet vinden in app store......en hoe kom je aan die begingegevens?
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen