surver Geplaatst: 4 november 2014 Geplaatst: 4 november 2014 (aangepast) misschien kunnen forum leden me helpen,bvn is verhuist op astra 19.2 : 11.85-v 22000-5|6 maar die frequentie kan ik nergens vinden.Nou Heb ik een oud beesje dat is een visionic is eigelijk het zelfde als topfield en ik heb nog een sd kaart die worden allang niet meer uit gegeven,ben benieuwt.Cor. 4 november 2014 aangepast door surver
surver Geplaatst: 4 november 2014 Auteur Geplaatst: 4 november 2014 sorry,probeer het te wissen was al op het forum bvn verhuist maar is me niet gelukt.Cor.
cookie monster Geplaatst: 5 november 2014 Geplaatst: 5 november 2014 Als de frequentie niet in jou ontvanger , ga naar het betreffende menu , en voeg eventueel handmatig aldaar de gegevens in , of doe een netwerkscan (indien mogen) , en kees is klaar C o o kie M o nster C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen