Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hi,

Woensdag kan je op één (vrt belgie) het programma volt zien om 20h40.

Ze brengen daar aan de kaart hoe gevaarlijk het is om argeloos bezig te zijn op het internet.

Ook de gevaren van publieke internet ruimte's, en andere zaken.

Misschien eens nuttig om te zien.

meer info op http://www.een.be/programmas/volt .

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Geplaatst:

Even gekeken. Moet zeggen een beetje erg slappe was. Allemaal zaken die eigenlijk bekend zijn en helemaal niets toevoegen. Beetje de onnozelheid van de gebruikers aankaarten.. Had iets verwacht over Oost-Europese hackers, Chinezen, injecteren van malware etc. Etc. Nee, krijg je studenten die op een openbare PC hun e-mail en wachtwoord intoetsen, beetje iemands facebook napluizen..

Geplaatst:

De meeste dingen waren mij ook bekend, maar het zij zo, dat ik uit ondervinding spreek, dat Nederlandse tv, dus jullie tv, veel verder gaat dan de onze Belgische.

Hier zijn al diverse rechtszaken en dreigingen tot geweest, bij diverse programma's van televisie zenders.

Maar blijkbaar zijn de Nederlandse tv stations niet zo gemakkijk te intimideren.

Maar als je dan ziet, dan openbare overheids instellingen het standaard workgroup naam van windows gebruikt, en dat ze niet de moeite doen, om de standaard wachtwoorden van routers te wijzigen, dan vraag ik mij af, waar gaan we naartoe?? :confused:  :cry:

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Geplaatst:

Ja, bij NL TV wordt zelfs niet geschuwd om 'aan te zetten tot'. Denk aan uitzending van Peter R. De Vries of Alberto Stegeman. Werk zelf in een DataCenter en kan je vertellen dat daar de hardware implementaties t.o.v. Hacking ver boven de wettelijke norm uitstijgt. Internet en Intranet zijn strict gescheiden. Alles wat van 'buiten' komt gaat eerst door een 'sniffer' via Imperfa's. Dan door naar de DMZ DataForts, dan de Juniper firewalls en vandaar pas naar de Load Balancers en Packeteer. Ieder stadium wordt gelogd.. Enige mogelijke vorm van hacking is met voorkennis van meerdere partijen..

Ook het up to date houden van de security equipment is prioriteit. En ik kan je vertellen dat dat niet goedkoop is. Één Nexus 7 kost €850.000 en we hebben er een paar!!!

Geplaatst:

Kon je nog eens zien hoe de domme massa bezig is, en de fabricanten er gretig op in gaan, en hun data razendsnel doorsluizen daar de inmiddels bekende bedrijven die er vervolgens flink munt uit slaan, en dat allemaal zonder enige goedkeuring of wat dan ook.

Beveiliging is de meeste gebruikers worst, tot ze eens flink worden aangepakt, dan is het huilen ze wel nabij, maar voorkomen is altijd beter dan genezen en goedkoper ook.

GIGABLUE UHD QUAD 4K  :D  XTREND ET8500 / ET7500  ;)  VU+ Duo2 / VU+ Solo SE  :)

Geplaatst:

Volt ...Pfff, dat zou een consumenten programma moeten zijn

Dat kijk ik al lang niet meer, zoals de meeste van hun programma's weet men op het einde net zoveel als in het begin.

The key to happiness. Stay away from idiots

Geplaatst:

Zoals ik schreef, is België 0,0 t.o.v. Nederland.

Als ik zaken vergelijk als bvb stress vakantie in België en Nederland.

Het programma (naam vergeten) waarbij ze grootkeukens en frituren gaan zien.

En als je dan bvb de Belgische consumenten organisatie met Nederland vergelijkt.

Maar als eigen particulier persoon, je voorneemt behoedzaam om te gaan met je data gegevens op pc, dan is het wel teleurstellend feit, dat overheids bedrijven niet eens de moeite doen, om standaard wachtwoorden en netwerk namen te gaan wijzigen.

En dan komen ze in het nieuws dat ze gehacked zijn en weet ik maar al.

Beveiliging is duur, maar je kan als overheids bedrijf, toch al enkele eenvoudige goedkope stappen nemen, om je bedrijfsnetwerk te beveiligen, en je standaard wachtwoord van je router gaan wijzigen, en toch een andere werkgroep naam gaan nemen.

Ik weet wel dat dit voor echte echt geen tegenhouden is, maar je moet precies de melk niet bij de kat gaan zetten, of is het omgekeerd?

Geplaatst: (aangepast)

consumenten TV in Nederland OF Belgi"e is voor consumenten, niet voor mensen die geinformeerd willen worden en kennis willen opdoen.

ik vergeet te vermelden een voorbeeld functie, heeft de televisie enkel nog inzake hoe je het beste je geld aan flauwekul kunt uitgeven

eten

tuin

interrieur

tickets bestellen

vertrekken naar het buitenland :D :D :D

aangepast door Tonskidutch

Dark & Long ,  Drift 2 Dark Train

Underworld

Geplaatst:

Ik denk niet dat het de bedoeling is van het programma 'volt' om héél diep te graven. De 'gewone mens' moet het ook nog begrijpen. Ik heb het in ieder geval begrepen. 

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...