Ga naar inhoud

andere smartphone,ander nummer,hoe kan ik contacten importeren?

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Volgende week krijg ik een andere mobiel met een ander nummer.

klopt het dat ik middels het synchroniseren van mijn contacten met mijn email dan straks met mijn nieuwe mobiel alle contacten ook weer heb?

nadat ik ook daarmee gesynchroniseerd heb?

of geldt dit alkeen voor emailcontacten en niet voor gewone 06 contacten?

Geplaatst:

Als je een Android toestel hebt met verplicht Google adres: alles aanvinken wat je wil synchroniseren. Alles wat je gesynchroniseerd hebt gaat dan over naar je nieuwe phone.

Met iOS eigenlijk hetzelfde maar gaat dan via iCloud. Alleen als je van Android naar iOS gaat of vice versa moet je alles extern regelen. Meeste providers hebben wel één of andere APP om één en ander te regelen

Geplaatst:

Op mijn oude smartphone zit idd een gmailaccount gekoppeld.

.als ik dit account straks ook aan de nieuwe LG g3 koppel dan worden dus niet alleen de emailcontacten masr ook alle telefooncontacten overgezet?

Geplaatst:

Ik ben erg content met deze tool. Freeware, hoewel donatie gewaardeerd wordt.

http://www.fjsoft.at/en/

Programma leek mij wel goed aan de screenshots te zien maar bij installatie begon mijn anti virus programma te piepen over MalSign.Generic.9E7 malware.

Ligt dit aan mijn anti virus programma of is het iets anders, wel van de aangegeven site gedownload.

Geplaatst:

Nee. Bij mij alleen alle contacten, berichten en alle foto's. WiFi en andere wachtwoorden neemt hij niet over.

Geplaatst:

Klopt idd,noem het maar een luxeprobleem...

Dan maar weer her en der een wachtwoord opvragen.

Wel irritant dat ie niet vanzelf schakelt van wifi naar mobiel internet.

Bijvoorbeeld wanneer ik thuis wegga en naar de overburen ga of zo.

Hij schakelt wel van mobiel internet naar wifi wanneer ik bijvoorbeeld thuiskom.

Dan schakelt hij vanzelf naar mijn wifi .

Schijnt dat ie bij het ontbreken van wifi niet vanzelf naar mobiel internet schakelt,

ondanks dat ik de dataverbinding wel heb ingeschakeld.

Wanneer ik de dataverbinding dan uit- en weer aanzet pakt ie het mobiele internet wel direkt.

Geplaatst:

Niet automatisch overschakelen van WiFi naar mobiele data is een bekende bug bij LG... Daarom besloten dit merk niet te nemen bij mijn upgrade...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...