Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

hallo,

ik heb DVD-bestanden (VIDEO_TS) op mijn harddisk staan en via 'list' kan ik op mijn ET9500 een DVD vinden en starten. Maar ik snap niet hoe je de DVD-player dan moet bedienen. Bijvoorbeeld door het menu scrollen en een menukeuze maken. Ik heb gezocht, maar ik kan geen handleiding vinden die wat-doet-welke-knop beschrijft.

Kan iemand me de juiste weg wijzen?

Of weet iemand een beter alternatief? Ik ben bijvoorbeeld XBMC gewend, maar zou het liefst alles via de ET9500 doen ipv via mijn media-PC.

Bedankt,

Jos

Geplaatst:

Bedankt voor je antwoord. Die toetsen had ik wel begrepen, maar als ik bijvoorbeeld een DVD start (via toets 12 op je plaatje van de afstandsbediening) en de DVD start in het DVD-menu, zou je denken dat je door het DVD-menu kunt scrollen via de pijltjes (via toets 10). Maar dan start hij direct de eerste menukeuze. Vandaar mijn verwarring. En inderdaad stoppen/pauze/etc werkt dan daarna wel.

Dus misschien moet ik gewoon vragen: Hoe scroll je door het DVD-menu en kies je voor een menukeuze?

Jos

Geplaatst:

Dat kun je toch doen door eerst op list te drukken dan opent je afspeellist en daarna met de pijl up/down/left/ridht (ronde shutle) toetsen door het menu te lopen en met ok te selecteren. ;)

Volgens mij beschrijf je nu het deel om bij de juiste DVD te komen en die te starten. Dat deel snap ik en lukt.

Wat ik bedoel is, als de DVD al gestart is en dus binnen de DVD een menu heeft (bijvoorbeeld voor het selecteren van chapters, taalkeuze, etc)

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...