Ga naar inhoud


Canal Digitaal doet maar.


Emekli

Aanbevolen berichten

Ik heb het STB en €5.-- HD pakket.

 

Al wat langere tijd geleden zat daar MTV HD in en dat moest zo nodig verdwijnen, daar voor in de plaats,

kwam iConcerts in belabberde!!  kwaliteit, maar je verloor in ieder geval geen zender.

 

Enige tijd daarna werden NPO Politiek/Best en NPO Docu daar aan toegevoegd, iedereen blij en tevreden.

 

Toen gingen ze maar weer eens rommelen met hun pakketten, niemand kan er nog aan uit en

İconcerts ging in eens naar het duurste pakket en niet eens in HD.

 

Sinds gister zijn ook de twee NPO thema zenders verdwenen, zonder enige mededeling via hun site of

de nieuwsletter, die laatste kwam ook maar weer eens te laat en daar werd er niet! over gerept.

 

Ondertussen verhogen ze de prijs ieder jaar en je krijgt er minder voor.

Wanneer houdt dat bedonderen van hun klanten nu eindelijk eens op?

 

Het wordt tijd dat CD een "must carry" plicht krijgt en wel in alle pakketten, de NPO is toch van iedereen?.

 

Als je dan belt, zitten ze met hun mond vol tanden, want niemand weet er van.

Zo jaag je de klant wel weg.

Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV.

Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat,   ** is tijdelijk buiten gebruik.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hoi,

denk er is wel wat meer nodig om iemand de zwarte piet toe te kennen

 

US media company Viacom International Media Networks Northern Europe is changing the distribution strategy of the HD version of its music and youth channel MTV in Germany.

MTV HD will be available for DTH satellite households on the fee-based, encrypted HD+ platform on Astra (19.2 degrees East) from September 2, 2014. The channel will use the frequency 10.964 GHz H (SR 22,000, FEC 2/3). HD+ customers will be able to receive the new addition at no extra charge.

onafhankelijk van CDs dus

zo ook diverse andere kritiek die je CDs verwijt.

 

tja je hebt geen alternatief in Anamur, dat is vervelend.

Garden Party

Mezzoforte

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die NPO kanalen kun je alleen hebben als je het 'oude' HD pakket hebt wat inclusief themapakket is.

  • Like 1

Visiosat Big Bisat (0.8W, 9, 13,19.2,23.5,28.2) 3 x Inverto quad, 2 x Alps quad, 1 x Venton rocket 2 x Disecq 1/8 1 x Diseqc 1/10

VU+ Ultimo 4k DVB-S FBC/DVB-C FBC,WD AV GP WD20EURS, 2TB @ Panasonic tx-50exw784 + Logitech Harmony 665
Qviart Lunix 4K @ Panasonic TX-L42E5 + Logitech Harmony 700

Ziggo start CI+

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

denk er is wel wat meer nodig om iemand de zwarte piet toe te kennen

onafhankelijk van CDs dus

zo ook diverse andere kritiek die je CDs verwijt.

 

tja je hebt geen alternatief in Anamur, dat is vervelend.

 

 

Dat MTV HD verdween, vond ik op zich niet zo erg, maar om dan tijdelijk iConserts in belabberde kwaliteit door te geven,

was ook niet juist want er is ook een HD versie van.

 

En ook die andere kritiek, daar blijf ik achter staan. Over de meeste zaken wordt niet gecommuniseerd, wanneer toch, dikwijls veel te laat.

 

In de kleine lettertjes, zal wel staan, dat ze veranderingen mogen door voeren, maar meldt dat dan op je site en zeker in de nieuwsbrief

die je per email krijgt.

 

Ik heb het hier aangekaart nadat ik erover op andere forums had gelezen en daar waren genoeg mensen die ook verrast waren.

 

Nu staat CD natuurlijk niet alleen, de kabelfirma's, KPN en andere providers kunnen er ook wat van.

Hoeveel jaar hebben we nu al niet internet?, hét medium om te communiseren met je klant, maak daar dan ook gebruik van en geef uitleg over maatregelen die je neemt.

 

Geld innen, daar hebben ze geen moeite mee, gedraag je richting klant dan ook wat hoffelijker.

Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV.

Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat,   ** is tijdelijk buiten gebruik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die NPO kanalen kun je alleen hebben als je het 'oude' HD pakket hebt wat inclusief themapakket is.

Ik heb dat, maar ben sinds gisteren ook die kanalen kwijt.

Mut@nt HD51 OpenPli 6 | VU+ Duo | Topfield TF7710HD PVR (Enigma2 / HDMU)
Astra 19.2 | Astra 23.5 | Astra 28.2/5 | Hotbird 13.0 | Eurobird 9.0 | Digitenne

OSCam

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja, het feit dat je vroeger een laag pakket kon nemen (bijv. STB) in SD en dat aanvullen met het HD-pakket (dus alle HD-zenders van alle hogere pakketten), heeft CanalDigitaal achter zich gelaten. Daar is al genoeg over geschreven. Het is alleen onfatsoenlijk dat CanalDigitaal daar niet over communiceert en dat abonnees regelmatig moeten ervaren dat bepaalde zenders niet meer ontvangen kunnen worden.
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

En dus komt de vraag voorbij of geruisloze wijzigingen een legale grond tot opzegging abonnement vormen.

Antwoord lijkt me duidelijk.

Alleen zal cd bij opzegging wellicht proberen er onderuit te komen door de bal bij de klant neer te leggen. Dan kan door hem te verwarren over de pakketten. Dat is voor cd niet zo moeilijk omdat ze zelf niet meer weten hoe de pakketten in elkaar steken.

Die kunnen na een zondagavond of na een novemberstorm zomaar veranderd zijn. Of met ingang van de wintertijd.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Tja, het feit dat je vroeger een laag pakket kon nemen (bijv. STB) in SD en dat aanvullen met het HD-pakket (dus alle HD-zenders van alle hogere pakketten), heeft CanalDigitaal achter zich gelaten.

Diegenen die een los HD pakket hebben zijn over het algemeen trouwe klanten van het eerste uur.

Er bestond namelijk geen ander pakket als alleen SD pakketten.

 

HD kijken ging alleen met het HD pakket met welgeteld 2 HD zenders, welke aangevuld werd met de thema zenders. (Of was het andersom, het thema pakket aangevuld met 2 HD zenders?)

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Diegenen die een los HD pakket hebben zijn over het algemeen trouwe klanten van het eerste uur.

Er bestond namelijk geen ander pakket als alleen SD pakketten.

 

HD kijken ging alleen met het HD pakket met welgeteld 2 HD zenders, welke aangevuld werd met de thema zenders. (Of was het andersom, het thema pakket aangevuld met 2 HD zenders?)

 

 

Aangezien STB nog altijd bestaat, ga ik niet duurder, omdat ik genoeg aan dat pakket heb, enkele jaren geleden  aangevuld

met €5.-- HD pakket. Waarom meer betalen voor iets dat je nog niet voor de helft gebruikt?, kijk nooit naar de commerciëlen.

 

Inderdaad, klant vanaf het eerste uur en, uit dank, NOOIT een aanbieding, in wat voor vorm dan ook, van hen ontvangen.

 

Tonski schreef;  "zo ook diverse andere kritiek die je CDs verwijt.",

het is bij hun toch ook een zootje, communicatie op goed niveau bestaat niet.

Of het op dit forum was weet ik niet, maar heb ooit gelezen, dat iemand aanmaningen kreeg omdat ze het abo van hun overleden!!

vader of moeder niet betaalden.

Let wel, conform de regels hadden ze dat abo opgezegd.

 

Waarom niet eens een échte enquete over wat de abonnee wil.

Regelmatig komt de vraag terug van mensen die graag 192TV willen zien, er gebeurt niks mee.

Ze zetten een "kook kanaal"  er bij, nemen ze een Engelstalige zender, terwijl er een eigen Nederlandse zender is  en die is zo geliefd dat vele landen die zender overnemen, wel in hun taal indien beschikbaar.

Meerdere zenders, beschikbaar in HD!!, worden doorgegeven in SD.

 

Dus reden genoeg tot klagen.

Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV.

Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat,   ** is tijdelijk buiten gebruik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb sinds gisteren niet 1 HD kanaal meer. Ik betaal 15,95. volgens hun laatste mail met als titel "geniet van nog scherper televisiebeeld!" van 22 juli jl  zou ik dan gewoon Ned 1,2 en 3 HD moet kunnen ontvangen. Of heb ik het verkeerd begrepen..... :angry:

 

Dit was hun mail:

 

 

canaal_digitaal.png

Geniet van nog scherper televisiebeeld



Kunt u zich nog een wereld voorstellen zonder internet, mobiele telefoon of tablet? Wat destijds de toekomst was, is tegenwoordig de standaard. Ook satelliettelevisie maakt de nodige ontwikkelingen door. Zo zijn de Nederlandse publieke omroepen met ingang van
1 augustus 2014 niet langer gratis via de satelliet te bekijken. En worden steeds meer zenders in HD doorgegeven. HD wordt de nieuwe standaard en maakt daarom vanaf
1 augustus onderdeel uit van uw televisie-abonnement.

We adviseren u om de HD-zenderlijst op 1 augustus 2014 (opnieuw) in te laden, zodat u kunt genieten van de extra HD-zenders. In de handleiding van uw satellietontvanger kunt u lezen hoe u dit doet. Of bekijk de instructievideo op: www.canaldigitaal.nl/klantenservice/apparatuur/canaldigitaal-zenderlijst



extra-hd-zenders.png


Geniet gratis van 12 extra HD-zenders

U kunt nu gratis kennismaken met de superieure kwaliteit van HD, want tot 1 november ontvangt u het volledige HDTV-pakket van ons cadeau! Daarmee ontvangt u 12 HD-zenders in haarscherp beeld en kraakhelder geluid. Als ook de drie Vlaamse zenders, één HD, Canvas HD en Ketnet. Na 1 november wordt een aantal extra HD-zenders aan uw Basis-pakket toegevoegd, waaronder Nederland 1, 2 en 3. Het maandelijks tarief wijzigt hierdoor van € 12,95 naar € 15,95.

Wilt u na 1 november genieten van het volledige HDTV-pakket, dan kan dat voor slechts
€ 2 per maand extra. Kijk op www.canaldigitaal.nl/hdtv-zenders voor meer informatie. Op deze pagina kunt u ook lezen of uw satellietapparatuur geschikt is voor HDTV.

Vragen?
Heeft u nog vragen over uw zenderpakket of een van onze andere producten, dan kunt u
24 uur per dag terecht op www.canaldigitaal.nl. Wilt u geen (extra) HD-zenders ontvangen, uw abonnement beëindigen of wijzigen, dan kunt u dit tot 1 november 2014 aan ons doorgeven. U kunt ons bellen via het nummer 0900-9323 (€ 1 per gesprek). Onze medewerkers zitten van maandag tot en met zaterdag voor u klaar van 09.00 tot 21.00 uur.

We wensen u heel veel extra kijkplezier.

Met vriendelijke groet,

Handtek-Bjorn-Jeurissen.png
Björn Jeurissen
CanalDigitaal


Wilt u reageren op deze e-mail? Klik dan hier

aangepast door B17

Receivers:Dreambox 920;Dreambox One. Sat's: 4.8°E, 9°E, 13°E, 19.2°E, 23.5°E, 28.2°E en Cable Ziggo.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Per 1 nov gaat iedereen die een basis pakket had over naar een light pakket voor 3 euro meer.

 

Heb je nu geen beeld op alle HD zenders uit het light pakket? Anders even bellen met canaldigitaal.

 

Die informatie over dat iedereen over gaat naar en light pakket is wel weer vreemd te noemen, omdat er in mijn canaldigitaal nu opeens 2 pakketten staan vermeld.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij de overgang vorig jaar van Familie+tijdelijk gratis HD naar HD light ging het ook fout. Sommige groepen kaarten zaten 1 tot enkele dagen zonder HD zenders bij de overgang. Bij sommigen werkte het wel na heractivatie, voor andere kaarten heeft CD pas dagen later de oorzaak gevonden en de betreffende zenders tijdelijk teruggezet in het oude abonnement.

 

Ik denk dat je het beste kan klagen in het canaldigitaal forum, dan wordt ook duidelijk of er meer getroffen zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Ik dacht dat cd geen forum meer had. ik kan dat nergens vinden op hun site. Alleen via twitter zijn ze te bereiken.

 

https://twitter.com/meldingen_cd

 

Volgens mij nog wel:

Domain name: satellietforum.comRegistrant:    Handle..............: MGS-733032    Name................: Satips S.A.    Street..............: Rue Albert Borschette 2    Postalcode..........: L-1246    City................: Luxembourg    Province............: Luxembourg    Country.............: LU    E-mail..............: domreg@capitar.com    Phone...............: +31356555470Administrative contact:    Handle..............: THW-802466    Name................: Thibaut Hausman    Street..............: rue Albert Borschette 2    Postalcode..........: L-1246    City................: Luxembourg    Province............: Luxembourg    Country.............: LU    E-mail..............: domreg@zx.nl    Phone...............: +31 35 6555666

2014-11-07 14_26_05-Satips Sa in Luxembourg - Directory Yellow.lu.png

 

2014-11-07 14_28_14-About.png

 

 

Het lijkt wel of men als satellietforum.com heel graag wil laten denken dat het een onafhankelijk forum is, terwijl dit wel het bewijs is wie er daar aan te touwtjes trekt.

 

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...