Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst: (aangepast)

Beste forum leden,

Ik heb sinds gisteren ook een dreambox 7080Hd aangeschaft,en heb deze vandaag geinstalleerd.

Er zit nu Merlin 4 er op,maar ik krijg Cccam en oscam er niet op,kunnen jullie mij op weg helpen met deze emus er op te zetten.

Hoe wordt de fp version geupdate? ik zie bij mij 1.0 staan en er is ook een 1.5. 

aangepast door Gerard 76
onderwerptitel aangepast

"We ride together, we die together. Bad boys for life."

Geplaatst:

heb even gekeken maar dit gaat over een 8000 met ipk nu hebben wij toch deb :sick:

Dreambox 7080 HD 1TB

Tuner A bcm4506 dvb-s2

Tuner C si2166b    dvb-s2

Triax 90 cm 19e/ 23e/ 28e/ gr oost

Geplaatst:

Hmm als ik die screenshots bekijk staat ie gewoon te downloaden onder Merlin Add0n Browser ( Merlin 4 OE 2.2 29-10-2014 )

2 x Maxytec Multibox 4K

1 x Zgemma H9 combo

Geplaatst:

Ik heb Merlin 4 2.2 gedownload en daar zit de emus(   Cccam, Oscam,Scam,Mgcamd 1.38 en Oscam+Cccam er al in.

Heb echter wel een vraagje ,waar kan ik in dcc oscam.server vinden(neer zetten?) .

Als ik in dcc kijk staat de Cccam. cfg en oscam.server,oscam.config en oscam.user in var/etc,als ik mijn oscam.server vervang in ver/etc  heb ik geen beeld,wel heb ik beeld met Cccam als ik de cfg vervang in etc

Dat ook even met google doen kom je veel tegen geef dit dan even in  oscam vor derr dreambox 7080hd

aangepast door JAL

Geplaatst:

Ik heb vandaag de plugin, Mediaportal geinstalleerd. Werkt snel, stabiel en is toch wel een veel gebruikte plugin op E2 boxen.

Veel zullen blij zijn dat deze nu al beschikbaar is :)

Dreambox 920UHD FBC kabel tuner en 2 interne Sat tuners.

SSD 500GB

Triax 110cm met een Homemade C/KU band LNBF draaibaar tussen 80,0 oost en 67,0 west.

Triax 78cm vast met CDS Triple lnb.

Bedankt JAL,

Ik heb het gisteren  gevonden,ik ga er vandaag mee aan de gang 

@ duitsland de plugin Mediaportal zit al in Merlin 4 (die ik had gedownload)werkt inderdaad lekker vlot  

aangepast door usefullaliman

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...