Ga naar inhoud

Safari op ipad5 ios 8.1 werkt niet meer.

Aanbevolen berichten

Geplaatst: (aangepast)

Als ik Safari open heb ik maar een driekwart beeld gevuld. De bookmarks of favorieten of zoekbalk of tabbladbalk of hoe dat ook mag heten is er niet meer.
Ik mag tikken of wrijven waar ik wil of in instellingen wijzigen ,niets helpt.
Heeft iemand hier een oplossing voor?
Alvast dank
grts

post-31521-0-77605100-1415389301_thumb.jpg

aangepast door pirrewit

Dreambox 8000 Openpli 7.3  HDD 1,5 TB west. dig

VU Ultimo Openpli 8.3 HDD 1.0 TB

diseq astra 1 2 3 hotbird sirius thor

• Beheerder
Geplaatst:

Wis bij instellingen eens al je safari settings.

Mvg,

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst:

Als dat niet wil kun je ook de home knop en de power knop een seconde of 10 tegelijk ingedrukt houden. De iPad gaat dan hard uit. Wacht een seconde of 5 en zet hem weer op de normale manier aan. Bij hardnekkige vage problemen wil dit ook nog wel eens helpen.

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Geplaatst:

De screenshot is echter van de mail applicatie en niet van Safari (de browser). Zelf gebruik ik hier de ipad4 ook met iOS 8.1. Probleem treedt soms op als je tijdens een bewerking je scherm draait (of als één van de sensoren dénkt dat de layout moet veranderen). Zou zeggen draai het scherm eens 2 maal zodat hij van liggend naar staande weergave moet schakelen.

Geplaatst:

Alles wissen was niet de oplossing Michel.

Toch bedankt.

De oplossing was gewoon de volledige uitschakeling en terug inschakeling van de ipad.

De harde uitschakeling was dus ook nog niet nodig.

Bedankt winwiz.

grts

Geplaatst:

Screenschot was wel degelijk het scherm dat ik verkreeg bij openen van safari en was ook safari maar dan corrupt.

Het was een mengeling van favoriete websites en een onderliggende geopende Een site "dagelijkse kost"

Mijn mail werkte vlekkeloos.

Maar alles is opgelost.

grts

Geplaatst:

Het ging er dus om dat hij even uit was, nou ja het is opgelost en daar gaat het om :)

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...