Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

hoi ,

Heb een probleem met oscam ook omdat ik er niet veel van ken ,mss is dit al ooit besproken maar heb het niet gevonden

probleem

heb 3 peers voor provider 93b en heb last van freezes van 10 sec dit omdat er fake ecm zijn

nu is de vraag hoe ik ik instellen als 2 ecm goed zijn en 1 ecm fake is dat oscam de goede ecm neemt en de fake ecm dropt

mvg

master122

Geplaatst:

Kansloos... Sky Italia is een lastig verhaal.

Geloof ook niet dat controlword cycle je uit de nood gaat helpen.

Schijnt dat daar voor verschillende kanalen exact dezelfde ecm gebruikt wordt (maar dus wel met andere controlword als response!)

De huidige cache systemen kunnen dat niet handelen. Door deze truuk zal de cache zichzelf vervuilen en dus onbruikbaar worden.

Maar eens zien of en hoe die spagettivreters dat zelf gaan oplossen.

Geplaatst:

Het probleem is dat je te maken hebt met 3 verschillende kaarten en ook 3 verschillende coderingen   09cd, 093b en 0919...  waarbij diverse softcams in de war raken waaronder de dvb-api van oscam. Hierdoor worden er ecm aan de verkeerde cw of ca-id gekoppeld en belanden ze in de cache cloud.

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV KPN plus+ TV box  / Android 4K IPTV box / Kodi & Plex / 100+ TB Storage

Geplaatst:

Ik heb die kaarten zelf niet maar ik las wat reacties dat zelfde ecm hash actief was op diverse coderingen.

OF dat verhaal klopt kan ik niet zelf controleren maar het kan maar zo zijn dat er wat knutselaars ecmpids zitten te mappen naar andere caids.

Het is of sky die bewust wat geintjes uithaalt of geknutsel van gebruikers.

Het is onmogelijk dat oscam zich "vergist" tenzij zelfde md5 ecm hashes in gebruik zijn op alle 3 de coderingen.

Die kans vindt ik zelf zeer klein aangezien elke caid zijn eigen codering heeft en ik me niet voor kan stellen dat de provider md5 hashes gelijk kan krijgen en de ecmpayload tegelijkertijd nog decrypted kan krijgen door de smartcards.

Maar goed, zoals gezegd ik heb die kaarten niet dus ik zie wel wat de italiaanse geleerden er aan gaan doen.

Geplaatst:

is idd een ramp heb al zoveel gelezen en nergens is er een oplossing

oh source aanpassen denk niet dat ik daar bekaam in ben hoor :)

Maar wat is dan precies de bedoeling van cycle check ?

Zou toch leuk zijn kon je de cw vergelijken en dan die eentje die dan niet overeenkomt droppen

Denk dat is ergens ook gelezen te hebben dat er patch bestaan en dan nog zou ik niet weten hoe die te intrigeren in oscam source

Geplaatst:

@theparasol,

Kansloos... Sky Italia is een lastig verhaal.

Zijn ze in Frankrijk of Spanje niet begonnen met het testen van deze truuk ?

Zoja, dan is er een oplossing, gr.

Zilverster.

You are "The last in line" - Ronnie James Dio R.I.P.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...