Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb sinds kort een nas.

Daar heb ik foto's op gezet en ik heb de nas gekoppeld aan mijn dm8000.

Ik kan dus vanaf mij dreambox naar de foto's op mijn nas.

Ik kan ook de foto's zien maar ik moet elke keer op de knop van de afstandsbediening duwen om naar de volgende foto te gaan.

Ik zie niet dat ik die automatisch af kan laten spelen.

Ik heb op het forum gezocht maar ik kon het niet vinden.

Kan dit en zoja hoe ?

DM8000HD/ VU+ solo 4K , PLI , Henksat, Triax 88 cm voor Astra 19,2,Astra 23.5,Hotbird 13,0. . NAS 2x 3gb

Daarkendemeelachen !!!!

Geplaatst:

dat kun je zeer wel automatisch laten afspelen met eigen gekozen tijd~interval.

de slide-show

maar dat is afhankelijk van je enigma2 image en dhet desbetreffende image dat op jouw 8000 werkt

zo een slide-show is per image en/of plugin makkelijk te bedienen.

maar welke plugin compatibel is moet je altijd even onderzoeken of navragen

http://www.fselbig.de/blog/?page_id=1014

is een enigma2 (en dus receiver merk en type onafhankelijke) plugin

Enjoy The Silence

Depeche Mode

Geplaatst:

ik heb een 8000HD en pli 4.0

waar kan ik dat instellen ?

Als ik de fotobestanden op het beeld zie?

Of ergens in een menu?

DM8000HD/ VU+ solo 4K , PLI , Henksat, Triax 88 cm voor Astra 19,2,Astra 23.5,Hotbird 13,0. . NAS 2x 3gb

Daarkendemeelachen !!!!

Geplaatst:

heb geen foto's op de NAS, kan het dus niet kontroleren, maar als je in de bestandenlijst met je foto's op de NAS staat, druk eens op [menu] en kies voor de laatste optie "settings" - hier staan de instellingen van hoe de bestanden in die lijst moeten afgespeeld worden. De optie "actie bij einde opname" zou ik bvb al op "speel volgende (terug naar lijst)" zetten.

DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.

Geplaatst:

heb geen foto's op de NAS, kan het dus niet kontroleren, maar als je in de bestandenlijst met je foto's op de NAS staat, druk eens op [menu] en kies voor de laatste optie "settings" - hier staan de instellingen van hoe de bestanden in die lijst moeten afgespeeld worden. De optie "actie bij einde opname" zou ik bvb al op "speel volgende (terug naar lijst)" zetten.

Helaas. Dat stond al zo.

Ik zie de fotobestanden staan. Als ik dan op menu druk gebeurd er niets.

Ga ik op een bestand staan dan kan ik deze bevestigen en ik zie de foto. Om de volgende foto te bekijken moet ik naar rechts klikken. Enz. enz.

Ik wil ze als diashow afspelen. Maar weet niet hoe.

Daarkendemeelachen !!!!

Geplaatst:

Helaas. Dat stond al zo.

Ik zie de fotobestanden staan. Als ik dan op menu druk gebeurd er niets.

Ga ik op een bestand staan dan kan ik deze bevestigen en ik zie de foto. Om de volgende foto te bekijken moet ik naar rechts klikken. Enz. enz.

Ik wil ze als diashow afspelen. Maar weet niet hoe.

Heeft er nog iemand tips ??

Daarkendemeelachen !!!!

Geplaatst:

probeer eens via de kleurtoetsen, dacht dat die verschillende doorlooptijden gaven

ET10000 DVB-C C C C/T 2TB HDD.

SAT ET7000 ET6000  OpenPLI Triax 88 multifeed 4 quad LNBs

Geplaatst:

probeer eens via de kleurtoetsen, dacht dat die verschillende doorlooptijden gaven

De play toets doet niets maar inderdaad als ik de groene toets gebruik dan geeft hij een diavoorstelling. Prima.

Alleen hij laat te lang de foto's zien. Misschien nog iemand een tip om die tijd in te stellen??

Daarkendemeelachen !!!!

Geplaatst: (aangepast)

menu-applicaties-slideshow. ;)

post-66958-0-84344600-1415974667_thumb.jpg

als je in de plugin bent-druk menu;

post-66958-0-54624400-1415974702_thumb.jpg

grtz Philip

aangepast door dirocca

vuduo 500 GB HDD  openpli4 -  vuduo2 1TB HDD 2xdualS2 tuner openpli4 :grin: - XP1000 pli4

Samsung plasma 60inch-AVR Denon-Bose accoustimas 7.1 :P

logitech harmony ultimate

TVV - dual lnb 19.2 & 23.5 - OSCAM

Geplaatst:

Jaja dat werkt  top.

Vreemd dat ik met de groene knop de foto's af moet spelen i.p.v de play knop. Wil ik stoppen met de slideshow dan druk ik op rood i.p.v de stop knop.

Maar goed dat is even anders maar dat is niet zo'n probleem. Misschien heeft is dat ook nog op te lossen ??

Daarkendemeelachen !!!!

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...