Ga naar inhoud


sbox upc kabel kaart uitlezen


Satfreakholl

Aanbevolen berichten

even een testje met een upc kaart

 

zo wel oscam als sbox leest de kaart niet helemaal goed uit  [wel een gedeelte]

 

sbox: unknown card, init fail
 

 

 

test op ubuntu server  plus smargo reader  

 

iemand ?

 

##boxkey niet aan wezig ####

 

 

[main]

server_only=0 # 0=mixed mode 1=only server

log=0 # 1=no log 1=log to /tmp/sbox.log //ALWAYS USE 0//

logudp=192.168.0.24:3354 # server ip:server port

userspath=/usr/local/bin/users.sbox # users list

channelinfo=/usr/local/bin/sbox.channelinfo # channel info

providers=/usr/local/bin/sbox.providers # channel info

webinterface=1 # 1=web interface on 0=web interface off

webadmin=admin:edk # user:pass for webinterface

webport=8167 # web interface port

radegast=0:16050 # 0=radegast server off - 1=radegast server on : radegast server port

use_nagra=1 # 1=use as nagra card 0=use as irdeto card (only for nagra over irdeto cards)

prio=1801:000000,007911 # prio caid for dvbapi, caid1:prov1;caid2:prov2:prov1

cccam=0:18000 # 0=cccam server off - 1=cccam server on : cccam server port

betatunnel=0 # 0=betatunnel support disabled 1=betatunnel support enabled

#autorestart= # if you want, sbox can auto-restart every day, example: autorestart=05:15

 

 

 

[slot0]

active=1

sci=/dev/ttyUSB0

ncdserver=1

deskey=0102030405060708091011121314

port=2555

mhz=500

reader=2

cache=0

aangepast door Satfreakholl
Link naar reactie
Delen op andere sites


Wat is de vraag?  Want zonder boxkey/rsa begin je niks.  En oscam werkt niet goed.

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee want om de kaart uit te lezen moet er een sessie tussen box en kaart worden opgebouwd en daar is de sessionkey voor nodig.

 

en waarom wil je die kaart uitlezen, want meer dan de rom revision en de datum kun je er niet uit krijgen?

aangepast door Codx

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

Met een cas 3 interface zal je ook wel iets kunnen lezen. Echter zal dit niet zoveel zijn, en moet je dan nog zelf berekeningen gaan maken om iets meer te weten.

Zie rubriek dvb-t, waar een thraed is waar ik gegevens heb uitgelezen van een teletenne kaart.

En dat was zeer weinig en zo goed voor niks bruikbaar.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Verder dan een ATR ga je niet komen denk ik. En dus ook niet met een mastera. De kaart verwacht een sessionkey om uberhaupt informatie af te geven.  Ik begrijp ook niet helemaal wat TS nu eigenlijk wil bereiken.

aangepast door Codx

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hij is waarschijnlijk benieuwd wat hij gaat zien, maar dat zal zeer weinig zijn.

Want de speeltijd is voorbij.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Misschien een beetje afzijdig, maar kan je nu nog veel zinnigs loggen tussen een getrouwde kaart en diens ontvanger?

Ik had het vroeger op een season 2 interface, maar misschien kan dit nu al veel geavanceerder, ik hou me daar niet meer mee bezig.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...