Ga naar inhoud


eit-files


Pluizebol

Aanbevolen berichten

Hallo,

 

Wanneer ik een programma (een film in mijn geval) opneem dan komen er naast de ts-file nog een aantal aantal andere files op mijn ET8000 waaronder een eit-file met de beschrijving van het opgenomen programma.

 

Soms wil ik iets veranderen/toevoegen aan de inhoud van die eit-file, maar dat dat lukt niet zomaar.

 

Heeft iemand weet van een eit-editor waarmee ik vanaf mijn PC die eit-file kan editen ?

aangepast door Pluizebol

Windows 11 Home 64bits + Stardock Start11 v2 / VU+Duo4KSE / OpenPLi 8.3 /  TVVlaanderen / Fiber Optics Internet 2GB / Citroën C5 II BlueHDi 180PK Hydractive III+ / Samsung Galaxy S21+

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hallo,

 

Wanneer ik een programma (een film in mijn geval) opneem dan komen er naast de ts-file nog een aantal aantal andere files op mijn ET8000 waaronder een eit-file met de beschrijving van het opgenomen programma.

 

Soms wil ik iets veranderen/toevoegen aan de inhoud van die eit-file, maar dat dat lukt niet zomaar.

 

Heeft iemand weet van een eit-editor waarmee ik vanaf mijn PC die eit-file kan editen ?

 

Je kan de inhoud van eit-bestand veranderen in het menu vanuit de video-lijst.

Uit mijn hoofd:

  VIDEO > blader naar de opname waarvan je de eit wilt wijzigen > Menu > hernoemen

 

Verder bestaat er ook iets als een eit editor geloof ik, even googelen heb er nog niet mee gewerkt.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2)

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 8.3
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...