duske Geplaatst: 13 november 2014 Geplaatst: 13 november 2014 Ik heb even een vraag Ik wil mijn C+ kaart opzeggen want die gebruik ik al meer dan een jaar niet meer. Ik kan de kaart ook niet meer vinden. Ik heb het opzegformulier van hier gedownload maar daar staat op dat je het smartcard nummer moet opgeven Hoe moet ik nu handelen Kan iemand mij daar een oplossing voor geven Bedankt GELUKKIG ZIJN ER NOG SAT-VRIENDEN DIE JE WILLEN HELPEN .. Als je het weet is het gemakkelijk. Beter 2 keer vragen dan 1 keer fout doen. Dreambox600 800Hd strong 8000
astro iris Geplaatst: 13 november 2014 Geplaatst: 13 november 2014 Bij het afsluiten van contract heb je een overeenkomst contract ondertekend. Heb je dat nog? Daar staan alle gegevens op. Anders een mailtje sturen of bellen naar CD
Sprietje Geplaatst: 13 november 2014 Geplaatst: 13 november 2014 Dat opzegformulier is voor CanalDigitaal, niet voor Canal +.Het kaartnummer kun je vinden als je inlogt op Mijn CanalDigitaal.Anders even bellen.
Beheerder Michel Geplaatst: 13 november 2014 Beheerder Geplaatst: 13 november 2014 Beetje flauw Sprietje Het mogelijk duidelijk zijn dat hij CanalDigitaal bedoeld en dat heb ik (al lang voor jouw reactie) in de titel van het bericht gecorrigeerd. Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.
duske Geplaatst: 13 november 2014 Auteur Geplaatst: 13 november 2014 Dat opzegformulier is voor CanalDigitaal, niet voor Canal +. Het kaartnummer kun je vinden als je inlogt op Mijn CanalDigitaal. Anders even bellen. Hoi Sprietje Ik heb gekeken maar kan het niet vinden Onder welke noemer zou dat staan Het kontrakt is heeeeel lang geleden aangegaan is nog een zwarte kaart en het formulier heb ik ook niet meer Het is natuurlijk lullig om ze te bellen en te vragen naar het kaart nummer GELUKKIG ZIJN ER NOG SAT-VRIENDEN DIE JE WILLEN HELPEN .. Als je het weet is het gemakkelijk. Beter 2 keer vragen dan 1 keer fout doen. Dreambox600 800Hd strong 8000
erwin05-verwijderd Geplaatst: 13 november 2014 Geplaatst: 13 november 2014 (aangepast) Betaal je nog voor een abo op deze kaart??? Je kunt ook inloggen bij je bank en de laatste afschrijving bekijken daar staat je abo nr bij. Dan bel je cd en geef je het abo nr door en weten zij wel wat verder te doen en welk nr je kaart heeft. In Email's van cd staat ook vaak jou klantnr. 13 november 2014 aangepast door erwin05
Sprietje Geplaatst: 13 november 2014 Geplaatst: 13 november 2014 Bij elke afschrijving die CanalDigitaal doet, staat het abonneenummer bij. Met dat nummer kun je inloggen op Mijn CanalDigitaal. Heb je nog nooit ingelogd op Mijn CanalDigitaal, dan zul je eerst wat inloggegevens moeten maken.Is dat gelukt?Dan zie je daar staan welk abonnement je hebt en op welk kaartnummer. Heb je eventueel extra kaarten, dan staat dat er ook bij.
Johan45 Geplaatst: 13 november 2014 Geplaatst: 13 november 2014 Beste duske Een zwarte kaart betekend dat je hooguit het Set Top Box pakket kan hebben op deze oude seca2 kaart. Was je overgeschakeld naar een hoger abonnement had je een oranje kaart gehad omdat je met de zwarte kaart geen hoger abonnement kon/kan afsluiten. De gegevens van je abonnement vind je op het afschrift van je bank afschrijving. Hier vind je het abonneenummer van 8 cijfers dat betrekking heeft op je abonnement. Set Top Box word 1x per jaar afgeschreven dus dat wordt wel even zoeken voordat je de CanalDigitaal afschrijving hebt gevonden. Heb je een internet rekening dan kan je een zoek opdracht geven CanalDigitaal of je zoekt op het bedrag 79,92 De prijs van het Set Top Box pakket. Met het abonneenummer heeft CanalDigitaal voldoende gegevens om je abonnement of bij meerdere abonnementen je kaart(en) op te zeggen. Vult u rustig aan !!!
astro iris Geplaatst: 13 november 2014 Geplaatst: 13 november 2014 Betaal je nog voor een abo op deze kaart??? Je kunt ook inloggen bij je bank en de laatste afschrijving bekijken daar staat je abo nr bij. Dan bel je cd en geef je het abo nr door en weten zij wel wat verder te doen en welk nr je kaart heeft. In Email's van cd staat ook vaak jou klantnr. Inderdaad, heb het ook eens opgezocht bij de bank maar in mijn mailverkeer staat het abo nummer maar in één mail. Nu ik denk dat het abonnement nummer wel voldoende zal zijn. En misschien nog een tip voor "duske", best wat orde houden in uw papierwinkel, zo voorkom je nodeloze problemen en ook spaar je veel geld uit, want naar ik begrijp betaal je al een jaar abonnementsgeld zonder dat je nog kijkt.
erwin05-verwijderd Geplaatst: 13 november 2014 Geplaatst: 13 november 2014 Inderdaad, heb het ook eens opgezocht bij de bank maar in mijn mailverkeer staat het abo nummer maar in één mail. Nu ik denk dat het abonnement nummer wel voldoende zal zijn. En misschien nog een tip voor "duske", best wat orde houden in uw papierwinkel, zo voorkom je nodeloze problemen en ook spaar je veel geld uit, want naar ik begrijp betaal je al een jaar abonnementsgeld zonder dat je nog kijkt. In elke nieuwsbrief die ik van CD ontvang via Email staat boven aan deze zin: Vragen over deze e-mail? Gebruik dan ter referentie uw abonneenummer: xxxxxxxx En in elke incasso die cd doet staat dit zelfde abonneenummer.
duske Geplaatst: 14 november 2014 Auteur Geplaatst: 14 november 2014 Bij elke afschrijving die CanalDigitaal doet, staat het abonneenummer bij. Met dat nummer kun je inloggen op Mijn CanalDigitaal. Heb je nog nooit ingelogd op Mijn CanalDigitaal, dan zul je eerst wat inloggegevens moeten maken. Is dat gelukt? Dan zie je daar staan welk abonnement je hebt en op welk kaartnummer. Heb je eventueel extra kaarten, dan staat dat er ook bij. Hoi Sprietje Bedankt Ik heb het gevonden Is er een email adres waar ik de opzegging kan doorgeven ? Als het hier niet mag doorgegeven dan graag per berichtje of email Bedankt voor je hulp GELUKKIG ZIJN ER NOG SAT-VRIENDEN DIE JE WILLEN HELPEN .. Als je het weet is het gemakkelijk. Beter 2 keer vragen dan 1 keer fout doen. Dreambox600 800Hd strong 8000
Sprietje Geplaatst: 14 november 2014 Geplaatst: 14 november 2014 Opzeggen kan alleen telefonisch of schriftelijk met het formulier wat je hier van sat4all hebt kunnen downloaden. Opzeggen per e-mail kan dus niet.
duske Geplaatst: 14 november 2014 Auteur Geplaatst: 14 november 2014 Opzeggen kan alleen telefonisch of schriftelijk met het formulier wat je hier van sat4all hebt kunnen downloaden. Opzeggen per e-mail kan dus niet. ok bedankt voor je hulp GELUKKIG ZIJN ER NOG SAT-VRIENDEN DIE JE WILLEN HELPEN .. Als je het weet is het gemakkelijk. Beter 2 keer vragen dan 1 keer fout doen. Dreambox600 800Hd strong 8000
Sprietje Geplaatst: 14 november 2014 Geplaatst: 14 november 2014 (aangepast) Als je schriftelijk opzegt, is het verstandig dit aangetekend te doen. Doe je dat niet, dan moet je er niet van staan te kijken dat ze zeggen dat ze nooit een schriftelijke opzegging ontvangen hebben. Dat hebben veel andere mensen ook al meegemaakt.De opzegtermijn is 1 maand.Aangetekend kan ook naar het antwoordnummer van CanalDigitaal.CanalDigitaalAntwoordnummer 11001200 VB HilversumHet adres van CanalDigitaal is:Jan van der Heydenstraat 381221 EJ Hilversumzie: http://www.vacaturesbijxerox.nl/callcenter-job-hilversum/locatie-hilversum.html 14 november 2014 aangepast door Sprietje
erwin05-verwijderd Geplaatst: 14 november 2014 Geplaatst: 14 november 2014 (aangepast) Schriftelijk contact: Contact per brief? Dat kan via: CanalDigitaalt.a.v. Afdeling KlantenservicePostbus 4441200 JJ Hilversum http://www.canaldigitaal.nl/klantenservice/ 14 november 2014 aangepast door erwin05
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen