Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hi,

enige tijd geleden, wilde ik bij mijn kameraad een opname doen van een vrt programma via dvb-t.

Bij het inpluggen van een usb stick, kwam er een opmerking, dat deze geregistreerd moet zijn om te kunnen gebruiken. Na deze actie kreeg ik helaas de foutmelding dat de usb stick minimum 32Gb moet zijn. Dit was bij een sony hd led tv geen smart en 3D. type ben ik vergeten, zou het eens moeten vragen.

Maar zou mijn vrees juist zijn, dat bij die registratie de opname op de usb stick gekoppeld zou zijn aan deze tv, en dat de opname versleuteld op de stick zal staan?

Wegens het niet hebben van dergelijk stick niet kunnen uitproberen, en zullen dergelijke niet kopen, als blijkt dat de opname achteraf niet te plaatsen is op een pc.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Geplaatst:

Dat zou verbazen. DVB-T in België is ongecodeerd i.t.t. Nederland. Lijkt me niet dat ze over een ongecodeerd signaal zelf nog een codering gaan tiepassen. Misschien dat de TV ook DVB-S aan boord heeft en vanwege de M7 certificering moet vragen omdat deze uitzendingen weer wél gecodeerd zijn.

Geplaatst:

Na registratie van je stick is deze dus gekoppled aan je tv, en kan je enkel op deze je opnames bekijken.

Je kan wel tot 10 usb apparaten registreren, en ook weer verwijderen en vervangen door een andere, je opnames blijven wel aan je toestel gekoppeld en en enkel op deze te bekijken.

Ook vrije zenders ondergaan dit lot, leuke jongens daar bij SONY.

GIGABLUE UHD QUAD 4K  :D  XTREND ET8500 / ET7500  ;)  VU+ Duo2 / VU+ Solo SE  :)

Geplaatst:

Dus zal bij mij nooit een sony komen. :mad:  :angry:

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

• Moderator
Geplaatst:

Dat is bij andere merken niet veel anders, Panasonic werkt ook zo.

Is helaas opgelegd door de eigenaren van filmrechten.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst:

Weet je wat, ik zal niet blijven dansen naar de wensen van Hollywood. zodra alle toestellen gekoppelde opname's maken, dan gaan alle abo's van tv zenders er uit. dan hou ik enkel vrt via dvb-t, FTA satelliet, en netflix.

In plaats dat die content providers ons verwennen, zitten ze ons mede door Hollywood ganse dagen te pesten.

Ik ken zelfs iemand die al 3 jaar enkel vrt ziet, omdat hij ook niet akkoord gaat met de gang van zaken op tv gebied.

Nu heb ik nog dvb-c om ook bhaalu te kunnen gebruiken, maar zodra bhaalu stopt (al of niet gerechtelijk), dan kan de kabelaar, een sperfilter komen steken, en die digibox deactiveren.

Hopelijk gelooft mtv networks nog een tijdje dat we een linux receiver mogen gebruiken om hun zenders te decoderen en op te nemen, maar als die ook zo anozel beginnen doen, dan gaat die MTV network card richting musea kast.

Ik heb al die zever niet nodig, die compleet gedraaid wordt naar de wil van de reclame wereld en de aandeelhouders.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen