Gast Geplaatst: 3 oktober 2002 Geplaatst: 3 oktober 2002 Welke editor kan ik het best gebruiken om pic en eeprom files te editen? En wat doen deze files eigenlijk?
Gast Geplaatst: 3 oktober 2002 Geplaatst: 3 oktober 2002 Het meest gebruikte proggie is waarschijnlijk PicBined, maar dan uitsluitend voor de eeprom-files. Tja, en wat de files eigenlijk doen............ Ga eens naar naar de site van Duwgati (te vinden onder links op deze site) Wellicht gaat er een wereld voor je open. Dartie
Gast Geplaatst: 3 oktober 2002 Geplaatst: 3 oktober 2002 Ik heb wel een editor voor de eprom file van Dr hans.Maar nog niet voor de Pic file... Enne waar kan ik duwgati vinden? url...
Gast Geplaatst: 3 oktober 2002 Geplaatst: 3 oktober 2002 Hi Editors (VB:picbin, isvedit,enz) zijn programmas waarmee je nieuwe codes in een eeprom file kunt aanbrengen Eeproms file zijn bestanden met code's die bepaalde providers dan vrij kunnen schakelen Pic file's is eigenlijk het programma hoe een reciever( CI of cam) moet omgaan met de gegevens van de eeprom fil's om te zien of alle voorwaarden voldaan zijn om vrij te schakelen Weet niet of het duidelijk genoeg is groetjes dorf
Gast Geplaatst: 3 oktober 2002 Geplaatst: 3 oktober 2002 Oei Gerdy, das wel heel kort en krachtig. Laat ik de stakker dan maar uit zijn droom helpen, ondanks dat hij bewust onbekwaam is. Eeen editor voor de Pic file zal je nooit of te nimmer vinden. De pic file is geschreven in de taal die voor die chip bestemd is, meestal assembler. Dus als je Pic files wil gaan bewerken, bv de AT die in de fun gebruikt wordt, bezoek dan eens de site van Atmel en je vindt daar vast wel iets bruikbaars. Avensis
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen