Ga naar inhoud

Geluid NPO3 HD niet om aan te horen op 18 November

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Het geluid op NPO3 is niet om aan te horen, Freek zit in een blik met echo te kletsen.

Althans hoe moet je het omschrijven, gelukkig heb ik het op de andere zenders niet dus ga ik er van uit dat het niet aan mijn TV of receiver zal liggen.

Zijn er nog meer mensen die er last van hebben of is het wel plaatselijk dus in mijn appparaten?

• Moderator
Geplaatst:

Nee, was eerder deze middag ook al.

Kennelijk is de Dolby encoder van slag.

Het is alleen al na kantoortijd, alleen de portier is nog aanwezig het pand... :cool:

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst: (aangepast)

Ik heb het hier ook! NPO3 sd  is wel goed!

Had inderdaat beter geweest HD er bij te vermelden.

En ceesv, de portier zal er niet veel aan gaan of kunnen doen, en het valt alweer mee dat het disndag is zodat het van de week wel bijgewerkt zal worden.

Verder bedankt voor de info weet ik dat het gewoon Canaldigitaal foutje is.

aangepast door catw
Geplaatst:

NPO3 is nu wel heel erg, maar alle audio uit de live SD studio is niet om aan te horen. Men heeft net zo lang aan de 'verbeteraars' zitten draaien tot het klinkt als een overgemoduleerde zaagtand.

Geplaatst: (aangepast)

Er lijkt iets mis te gaan zodra ze links en rechts samenvoegen tot stereo. Als je links (of rechts) kiest als audiokanaal is het probleem opgelost, moet je het alleen even met mono geluid doen...

aangepast door RowanF1

Gebruikt zijn TD78 tegenwoordig als wok.

Geplaatst:

De aanpassing met de datum erbij is hartstikke goed, had ik niet aan gedacht, maar volgens mij is het echt nog November.

Geplaatst:

Welke voorspellende gaven hebben jullie dat je nu al weet dat 18 december het geluid op NPO3 slecht is?

Of bespeur ik hier een tijdssignulariteit.

Overigens is de storing van vandaag zojuist opgelost 19:10 uur.

• Moderator
Geplaatst:

Oeps, wishfull thinking (bijna kerst)  of een goede glazen bol? :D

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst:

Welke voorspellende gaven hebben jullie dat je nu al weet dat 18 december het geluid op NPO3 slecht is?

Of bespeur ik hier een tijdssignulariteit.

Overigens is de storing van vandaag zojuist opgelost 19:10 uur.

Ik beaam dit, beeld/geluid viel even stil en daarna was het weer oké.

Gebruikt zijn TD78 tegenwoordig als wok.

Geplaatst:

Ja beter geluid, hij heeft die emmer van zijn hoofd gehaald.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen