Alex1970 Geplaatst: 21 november 2014 Geplaatst: 21 november 2014 Op de site van Canal Digitaal staat een overzichten van de pakketen die nieuw af te sluiten zijn, daarvan kan je ook de inhoud vinden BasisHD FamilieHD EntertainmentHD TopHD Basis Recreatie Daarnaast heb ik gevonden:HD light/HD actie Daarnaast hebben ze wel een overzicht van pakketten die niet meer af te sluiten zijn, maar niet welke zenders daar in zouden zitten. Toch is dit relevant voor voor bestaande abonnementen en voor wat betreft het Basis- en het Familie-pakket (zonder HD) aangezien deze op de tweede en ev. derde kaart zitten. Moet ik zonder meer dan uitgaan dat er dezelfde zenders in zitten als in het HD-pakket, maar dan voor de zenders die zowel in HD als SD uitzenden, dat je van die alleen de SD variant kan ontvangen?Maar hoe zit dat met zenders die alleen in HD te ontvangen zijn? Zoals bijv. Veronica en RTL8 of Travel Channel HD, NatGeo Wild HD, Brava HD? Of bijv. Discovery HD Showcase? Dit is nl. niet dezelfde zender als Discovery. Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) OpenPLi 9 Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 9 VU+ Duo / Dreambox DM800 / TBS 5925 Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, Channel Master 120cm offset: 23.5°E-8°W SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.
Rivellino Geplaatst: 21 november 2014 Geplaatst: 21 november 2014 Datr is een mooi overzicht. Een kleine aanvulling: - Ik mis het HD optiepakket (5,- euro per maand) - het HD-actiepakket (€ 9,95 per maand) staat bij de niet meer af te sluiten pakketten. Je vraag over zenders die alleen in HD te ontvangen zijn (Zoals bijv. Veronica en RTL8): Die zitten als HD zender in mijn STBP KPN Box 12 glasvezel
RowanF1 Geplaatst: 21 november 2014 Geplaatst: 21 november 2014 Veronica HD en RTL8 HD zijn bij oudere abonnementen ook toegankelijk omdat ze niet meer in SD beschikbaar zijn. Misschien dat iemand met een ouder pakket aanvulling kan geven voor andere kanalen? Gebruikt zijn TD78 tegenwoordig als wok.
Alex1970 Geplaatst: 21 november 2014 Auteur Geplaatst: 21 november 2014 (aangepast) Datr is een mooi overzicht. Een kleine aanvulling: - Ik mis het HD optiepakket (5,- euro per maand) - het HD-actiepakket (€ 9,95 per maand) staat bij de niet meer af te sluiten pakketten. Je vraag over zenders die alleen in HD te ontvangen zijn (Zoals bijv. Veronica en RTL8): Die zitten als HD zender in mijn STBP Het HD optiepakket staat bij de extra zenderpakketen (daar HDTV pakket genoemd) omdat je daar eerst één van de reguliere abonnementen voor moet hebben. Het HD-actiepakket is officieel niet meer af te sluiten, maar misschien toch nog wel via deze link? Maar ik lees wel meer situaties dat niet-verkochte pakketten toch nog afgesloten worden, met name als je dreigt met opzeggen. Ik heb even een overzicht gemaakt, wie verbeterd of vult aan? FamilieHD-zenders Familie-zenders Animal Planet Animal Planet Cartoon Network Cartoon Network NPO Z@pp/Z@ppelin NPO Z@pp/Z@ppelin Boomerang Boomerang Duck TV Duck TV JimJam JimJam 13th Street 13th Street FOXlife FOXlife RTL Lounge RTL Lounge Investigation Discovery Investigation Discovery Crime & Investigation Network Crime & Investigation Network Mezzo Mezzo NPO Doc NPO Doc NPO Nieuws/NPO Politiek NPO Nieuws/NPO Politiek NPO Humor TV NPO Humor TV AT5 AT5 RTV West RTV West L1 L1 Omroep Brabant Omroep Brabant Fine Living Fine Living Food Network Food Network Edge Sport Edge Sport Travel Channel HD ? BasisHD-zenders Basis-zenders NPO 1 HD NPO 1 NPO 2 HD NPO 2 NPO 3 HD NPO 3 RTL4 HD RTL4 RTL5 HD RTL5 RTL7 HD RTL7 RTL8 HD RTL8 HD SBS6 HD SBS6 Net5 HD Net5 Veronica HD/Disney XD Veronica/Disney XD FOXlife FOXlife Eén HD Eén Ketnet/OP12 Ketnet/OP12 Canvas HD Canvas TLC TLC Discovery HD Showcase Discovery? National Geographic HD ? NatGeo Wild HD ? Brava HD ? Comedy Central/Kindernet Comedy Central/Kindernet Nickelodeon Nickelodeon Disney Channel Disney Channel MTV NL MTV NL MTV Rocks MTV Rocks MTV Dance MTV Dance MTV Music MTV Music MTV Hits MTV Hits VH1 VH1 VH1 Classic VH1 Classic TV Oranje TV Oranje Eurosport HD Eurosport Eurosport 2 HD ? History HD History HD Hustler TV Hustler TV Europe 21 november 2014 aangepast door Alex1970 1 Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) OpenPLi 9 Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 9 VU+ Duo / Dreambox DM800 / TBS 5925 Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, Channel Master 120cm offset: 23.5°E-8°W SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.
natte Geplaatst: 22 november 2014 Geplaatst: 22 november 2014 dank alex lekker handig zo play more,play sport, betv, movie&series, film1, hbo, ziggosport, tophd, hd+, telenet, proximustv, canal digitaal, netflix,
Alex1970 Geplaatst: 22 november 2014 Auteur Geplaatst: 22 november 2014 dank alex lekker handig zoIk heb alleen geen idee of het klopt.Het is maar een aanname op basis van de zenders die vermeld staan bij de HD pakketten op de site van Canal Digitaal. Als iemand die een tweede kaart heeft e.e.a. zou kunnen bevestigen zou ik dat zeer op prijs stellen. Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) OpenPLi 9 Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 9 VU+ Duo / Dreambox DM800 / TBS 5925 Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, Channel Master 120cm offset: 23.5°E-8°W SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.
natte Geplaatst: 22 november 2014 Geplaatst: 22 november 2014 ik betaal voor ene al genoeg play more,play sport, betv, movie&series, film1, hbo, ziggosport, tophd, hd+, telenet, proximustv, canal digitaal, netflix,
Sprietje Geplaatst: 24 november 2014 Geplaatst: 24 november 2014 Hier een lijst met zenders die ik kan ontvangen met mijn Familie HD-Light pakket en met mijn extra kaart met het Familie HD-Light pakket zonder extra HD abonnement: Verschil familie HD Light pakket en 2e kaart.doc
Alex1970 Geplaatst: 24 november 2014 Auteur Geplaatst: 24 november 2014 (aangepast) Hier een lijst met zenders die ik kan ontvangen met mijn Familie HD-Light pakket en met mijn extra kaart met het Familie HD-Light pakket zonder extra HD abonnement: De twee pakketten die jij hebt komen dus zo goed als overeen met mijn vermoedens (wat is er overigens "light" aan dit pakket, je hebt gewoon alle zenders van het normale Familie pakket??) Dus de zenders die alleen in een HD variant uitzenden zijn, op Discovery Showcase en Europsport 2 na, ook op de tweede kaart te zien. De NPO zelfs op beide in zowel HD als SD. Gek genoeg geldt dat voor één en Canvas ook? Alleen Brava HD mis ik in jouw overzicht. Deze zou volgens de website van Canal Digitaal al in het BasisHD-pakket moeten zitten en heb je Hustler op beide kaarten niet in HD? Al met al vind het wel meevallen dus, je mist bijna geen enkele zender en de tweede kaart wordt in de regel toch niet altijd op een HD-TV bekeken. Wel jammer dat je bij je duur betaalde Entertainment- of Top-pakket op je tweede kaart ook "alleen maar" het Familie-pakket krijgt. Update van de lijst (HD en SD zenders met dezelfde inhoud bij elkaar gezet): FamilieHD-zenders Familie-zenders Edge Sport HD Edge Sport HD Boomerang Boomerang JimJam JimJam Duck TV Duck TV Cartoon Network Cartoon Network Crime & Investigation Network Crime & Investigation Network Travel Channel HD Travel Channel HD Animal Planet Animal Planet Investigation Discovery Investigation Discovery NostalgieNet NostalgieNet NPO Doc NPO Doc NPO Humor TV NPO Humor TV NPO Politiek/NPO Best NPO Politiek/NPO Best NPO Zapp Xtra/Zappelin Xtra NPO Zapp Xtra/Zappelin Xtra Mezzo Mezzo Food Network Food Network Fine Living Fine Living 13th Street 13th Street RTL Lounge RTL Lounge FOXlife FOXlife L1 L1 Omroep Brabant Omroep Brabant TV West TV West AT5 AT5 BasisHD-zenders Basis-zenders NPO 1 HD + NPO 1 NPO 1 HD + NPO 1 NPO 2 HD + NPO 2 NPO 2 HD + NPO 2 NPO 3 HD + NPO 3 NPO 3 HD + NPO 3 RTL4 HD + RTL4 RTL4 RTL5 HD + RTL5 RTL5 RTL7 HD + RTL7 RTL7 RTL8 HD RTL8 HD SBS6 HD + SBS6 SBS6 Net5 HD + Net5 Net5 Veronica/Disney XD HD Veronica/Disney XD HD FOX FOX één HD + één één HD + één Canvas HD + Canvas Canvas HD + Canvas Ketnet/OP12 Ketnet/OP12 Discovery Channel Discovery Channel Discovery HD Showcase - National Geographic HD National Geographic HD History HD History HD Eurosport + Eurosport HD Eurosport + Eurosport HD Eurosport 2 HD - TLC TLC NatGeo Wild HD NatGeo Wild HD Nickelodeon Nickelodeon Disney Channel Disney Channel Comedy Central/Kindernet Comedy Central/Kindernet MTV NL MTV NL TV Oranje TV Oranje VH1 VH1 VH1 Classic VH1 Classic MTV Rocks MTV Rocks MTV Hits MTV Hits MTV Music MTV Music MTV Dance MTV Dance Hustler TV (geen HD?) Hustler TV Brava HD ? 24 november 2014 aangepast door Alex1970 Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) OpenPLi 9 Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 9 VU+ Duo / Dreambox DM800 / TBS 5925 Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, Channel Master 120cm offset: 23.5°E-8°W SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.
Sprietje Geplaatst: 24 november 2014 Geplaatst: 24 november 2014 Er is inderdaad helemaal niet veel verschil met Familie HD. Alleen maar Brava HD en Hustler HD en op de tweede kaart heb ik ook erg veel HD-zenders zonder extra HD-abonnement. Ik mis daar hoofdzakelijk alleen de commerciëlen waar ik zelden naar kijk. Ik zou dus wel gek zijn om daar nog €5,- per maand extra voor te gaan betalen om ook die in HD te hebben op de extra kaart. Bovendien gebruik ik die extra kaart maar af en toe want ik gebruik standaard de SmartWi. Dan mis ik helemaal niets t.o.v. mijn hoofdkaart.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen