Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Nou, misschien dat deze drivers wat issues voor jou gaan oplossen. Maar toen ik mijn S660 had, had ik extreem veel problemen.

Woonkamer : Xubuntu 8.04 met VDR 1.7.4 en WinTV NOVA-HD-S2 icm Reel Extension HD.

Slaapkamer : Een MediaMVP icm de vompserver v0.30 VDR plugin.

Geplaatst:

Heeft geen resultaat gehad, dus heb maar een SkyStar besteld. Komt ie vandaag binnen, blijkt het een SkyStar USB2 HDCI te zijn, dus met CI slot. 30 euro duurder dan de gewone, maar wat betreft chipset compleet anders en niet zo eenvoudig aan de praat te krijgen... Ga ik dus niet aan beginnen, ze leveren maar gewoon de juiste tuner af...

Geplaatst:

Is misschien wel zo, maar van de normale SkyStar weet ik dat ie volledig werkt zonder diseqc issues etc, met deze heb ik dat niet goed kunnen vinden...

Geplaatst:

Niels, even nog een vraagje voor jou. Heb jij deze of deze?

Heb deze laatste nu besteld, maar vrees dat nu dat die gewoon dezelfde chipset heeft als de Skystar 2 HD CI, welke ik niet aan de praat kreeg zonder issues...

Geplaatst:

Niels, even nog een vraagje voor jou. Heb jij deze of deze?

Heb deze laatste nu besteld, maar vrees dat nu dat die gewoon dezelfde chipset heeft als de Skystar 2 HD CI, welke ik niet aan de praat kreeg zonder issues...

Geplaatst:

Mja, ik heb ze maar afbesteld, met dezelfde chipset als de HD CI ben ik niet geholpen. Ga nu maar een klein AM1 linux bakkie bouwen met TBS6982 erin, dat moet zeker geen probleem opleveren.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...