Jan Ambers Geplaatst: 23 november 2014 Geplaatst: 23 november 2014 Ik was gisteren met m'n zoons LG TV die een sattuner heeft, aan het spelen; en ik ergerde me aan die niet geordende kanalenlijst... Is er een settingseditor vr PC beschikbaar voor dit soort toestellen?
Wimo01 Geplaatst: 23 november 2014 Geplaatst: 23 november 2014 Ik ben ook in het bezit van een LG TV Smart met DVB S2 ontvanger. Maar bij mijn weten bestaat dat niet. Vermits dit geen gecertificeerde Tv is door TVV of CD zit je natuurlijk met dit probleem,alles staat door mekaar. Het enige dat je kan doen is (en zo heb ik het ook gedaan) als alle kanalen zijn ingeladen ga je al je favoriete zenders moeten gaan zoeken in die lijst en die dan naar voor verplaatsen (die functie zou moeten beschikbaar zijn)(verplaatsen of nummering wijzigen) Eens die allemaal van voor staan bijven die daar staan. Ook als ge een nieuwe zenderlijst zou inladen blijven die daar staan. Wimo01 Spanje: TVV abo. basic+ / schotel 64cm / VU+ Zero 4K DVBS2X (open Pli 7.2) 19.2 / 23.5 / 13 / LG 49inch 4K Belgie : TVV abo. AIO met basic+ / VU+ Zero 4K DVBS2X / ( open Pli 7.3) TDS 88 /19.2 / 23.5 / 13 / LG 55LA6908
opzolder Geplaatst: 26 november 2014 Geplaatst: 26 november 2014 (aangepast) Er is wat mogelijk met ChanSort: http://sourceforge.net/p/chansort/wiki/Transferring%20your%20LG%20TV%27s%20channel%20list/ Ik heb hiermee een kanalenlijst kunnen downloaden van TV naar PC. Wat er verder nog kan, heb ik niet uitgezocht. 26 november 2014 aangepast door opzolder Groeten van de zolder.
Jan Ambers Geplaatst: 23 januari 2015 Auteur Geplaatst: 23 januari 2015 Voor hen die een channellist willen editreren, is hier het programma: http://www.chip.de/downloads/ChannelEditor-fuer-LG-Fernseher_56241105.html sukses
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen