Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik wil mischien mijn schotel op de tor sat uitrichten nu is mijn volgende vraag. Kan je ook voor dennemarken zweden finland en noorwergen een smartcard nemen dat je alleen de publike omroep te zien krijgt en verder geen maand bedragen hoeft te betalen in combinatie met oscam? net zoiets als met de oostenrijkse en zwitserse poblike omroep. Ik heb al; wel rond gekeken maar kom er niet helemaal uit wie kan me hier bij helpen?

In het bezet van een VuPlus: Ultimo 4k HDD 10TB en VuPlus Ultimo 4k 4TB HDD.

3 Schotels Met: 5w,0.8w,3e,4,8e,7e,9e,13e,16e,19,2e,23,5e,28,2e en 39e,42e

Smartkaarten :Ziggo, HD+, SRG/SSR,TIVUSAT Zilver 4k Ultra HD,TV Vlaanderen en TVR

Geplaatst:

Ik zag ook dat astra 4   zenders uit scandinavië heeft. welke kan ik het beste nemen

In het bezet van een VuPlus: Ultimo 4k HDD 10TB en VuPlus Ultimo 4k 4TB HDD.

3 Schotels Met: 5w,0.8w,3e,4,8e,7e,9e,13e,16e,19,2e,23,5e,28,2e en 39e,42e

Smartkaarten :Ziggo, HD+, SRG/SSR,TIVUSAT Zilver 4k Ultra HD,TV Vlaanderen en TVR

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...