Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst: (aangepast)

Net de DM-7080HD getest met de laatste versie van OpenAtv Nightly.

En meteen terug zeer tevreden. :grin:

Alles werkt zoals ik OpenAtv kende: alle plugins functioneren met alle downloadbare extra's zoals FastScan, settinglijsten, enz.

Een goed extra'tje is dat ik mijn ipk plugins terug lokaal kon installeren, ik had eerder al andere images gebruikt maar deze namen plots de ipk's niet meer aan, OpenAtv doet dit zonder aarzelen.

De gekende henksat-settings geplaatst en Auto-Fastscan voor Tv Vlaanderen, softcam en bijhorende plugins er in en alles werkt naar behoren.

Persoonlijk vind ik toch de OpenAtv images de image is met het grootste gemak voor Benelux gebruikers.

En nu zeker met de DM7080HD de image met deze razendsnelle dreambox geeft een geweldig resultaat :D

Voor wie interesse heeft, deel ik hierbij graag de downloadlink:

http://images.mynonpublic.com/openatv/current/index.php?open=dm7080

aangepast door DaltonSat

Geplaatst:

bedankt

fijn te horen dat het goed loopt ga hem ook proberen

Dreambox 7080 HD 1TB

Tuner A bcm4506 dvb-s2

Tuner C si2166b    dvb-s2

Triax 90 cm 19e/ 23e/ 28e/ gr oost

Geplaatst:

Is deze software al op de basis van enigma oe 2.2 of nog steeds de classical enigma oe 2.0,ik draai op het moment Merlin 4.0 oe 2.2. 

Als Openatv oe 2.2 is dan ga ik er  ook voor   

"We ride together, we die together. Bad boys for life."

Geplaatst:

Nee, Openatv is niet OE2.2 maar gewoon 2.0. De image is aangepast zodat deze compatible is voor de DM7080.

We draaien dus gewoon op een eeuwenoude software die aangepast is voor de nieuwste DM.

Ik moet wel zeggen dat werkelijk alles er in zit en supersnel wordt verwerkt.

Het lijkt mij verstandig om nog maar een tijd op deze image te blijven draaien omdat de orginele nog vere van klaar is.

Dreambox 920UHD FBC kabel tuner en 2 interne Sat tuners.

SSD 500GB

Triax 110cm met een Homemade C/KU band LNBF draaibaar tussen 80,0 oost en 67,0 west.

Triax 78cm vast met CDS Triple lnb.

Geplaatst:

Heb vandaag openatv  in  mijn dreambox 7080  geflasht ,en heb de plugin GP 3.3 er in gezet en de box blijft crashen ,blijft continieu een groene scherm geven.

Met de originele en de Merlin software geen groene schrem.heb Merlin maar terug geflasht/

"We ride together, we die together. Bad boys for life."

Geplaatst:

Net de DM-7080HD getest met de laatste versie van OpenAtv Nightly.

En meteen terug zeer tevreden. :grin:

Alles werkt zoals ik OpenAtv kende: alle plugins functioneren met alle downloadbare extra's zoals FastScan, settinglijsten, enz.

Een goed extra'tje is dat ik mijn ipk plugins terug lokaal kon installeren, ik had eerder al andere images gebruikt maar deze namen plots de ipk's niet meer aan, OpenAtv doet dit zonder aarzelen.

De gekende henksat-settings geplaatst en Auto-Fastscan voor Tv Vlaanderen, softcam en bijhorende plugins er in en alles werkt naar behoren.

Persoonlijk vind ik toch de OpenAtv images de image is met het grootste gemak voor Benelux gebruikers.

En nu zeker met de DM7080HD de image met deze razendsnelle dreambox geeft een geweldig resultaat :D

Voor wie interesse heeft, deel ik hierbij graag de downloadlink:

http://images.mynonpublic.com/openatv/current/index.php?open=dm7080

Het is een mooie image dat prima werkt.

Ik vraag me af of jij ook de volgende nadelen hebt ondervonden.

Geen cccam downloadbaar, maar dient handmatig (zoals beschreven op dit forum) ingevoerd te worden, ondanks lokaal herinstalleren (back up) bleek het handmatig installeren alsnog nodig.

Überhaupt online updaten van de image is niet mogelijk? (Dit vond ik in pli erg handig)

De menu optie software update lijkt alleen een update mogelijkheid te bieden voor de geïnstalleerde extensies.

Ik draai openATV 4.2 op een Xtrend et8000.

ET8000

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...