Ga naar inhoud


Opnemen en kijken


Bart53

Aanbevolen berichten

Kun je een  film opnemen van TV en op het zelfde tijdstip ook een film bekijken die op de harde schijf staat.

Ik kan het wel uitproberen, maar ben dan bang dat als het niet kan, er iets fout gaat met een film.

Vu+Solo2 VTi 11.0.2 triax 64 cm duo lnb marantz 6007 smarttv Travelvision R7 Duo 

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • 4 weken later...

Kun je een  film opnemen van TV en op het zelfde tijdstip ook een film bekijken die op de harde schijf staat.

Ik kan het wel uitproberen, maar ben dan bang dat als het niet kan, er iets fout gaat met een film.

7 opnames, en een 8e bekijken is hier zelfs al gelukt.

Iemand soms een mount voor een Channelmaster 120 op overschot.

Ik wil namelijk mijn voordien beweegbare 120 channelmaster vast opstellen.

Om zowel qua uitzicht, maar ook qua gewicht niet met die beweegbare dingen te zitten, dus op zoek naar een mount.

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 opnames, en een 8e bekijken is hier zelfs al gelukt.

 

 

Ik heb dit ook getest, geen probleem.

Maar of dit ook gaat met"teveel" aan gecodeerde CD zenders, trek ik in twijfel.

2 gecodeerde zenders met 5 niet gecodeerde en een achtste kijken lukt bij mij wel.

Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV.

Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat,   ** is tijdelijk buiten gebruik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 gecodeerde in totaal lukt meestal wel.Samen zowel kijken als opnemen.Hangt ook af van de gekozen sat en transponders.

Groetjes,salutations,greetings.
1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor
Vu + Duo2 twin sat tuner  4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Octagon SF8008 4K  Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)

Link naar reactie
Delen op andere sites

hier maar een opname mogelijk { gekkehuis } :D

Leg uit, ik bedoel dat er slechts 1 opname mogelijk is.

Wat heb je aan hardware staan?

Zowel de ontvanger(s) als de schotel(s) en de LNB's die er aan hangen?

Om te beginnen, als er slechts 1, enkele lnb is, dan houdt het op natuurlijk om meerdere opnames terzelfdertijd te maken.

Iemand soms een mount voor een Channelmaster 120 op overschot.

Ik wil namelijk mijn voordien beweegbare 120 channelmaster vast opstellen.

Om zowel qua uitzicht, maar ook qua gewicht niet met die beweegbare dingen te zitten, dus op zoek naar een mount.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@DennisDaf: TonskiDutch maakte slechts een geintje.

 

Ik zou het aantal gelijktijdige opnames even los zien van andere beperkende factoren, zoals het aantal LNB's e.d., want je bedoelt de opnamecapaciteit van de VU+ DUO.

 

Ik meende ergens gelezen te hebben dat dit beperkt was tot 16 kanalen. Wat de beperkende factor is? Ik zou het niet weten - het kan van alles zijn: het besturingssysteem, of de schrijfcapaciteit van de harddisk, of dat van de processor, het feit dat er wel of niet gedecodeerd moet worden.

 

Ik denk dat je er van uit kan gaan dat het apparaat geen praktische limiet vormt -eerder zal de LNB configuratie een bottleneck gaan vormen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste,

die 8 : 1 per tuner wordt vaker geschreven

test het eens en toon ons inzichtelijk aan wanneer en door wie EN op welke transponder gelijktijdig een opname gestart kon worden met FTA ( free to air ) en PAYTV op je smartcard van knaladigitaal

 

VU+

Model: zero / solo / solo se / uno / duo / duo2 / solo2

Aantal Tuners ingebouwd

Image + versie nummer

opnames per timer.xml per transponder

kaart en abonnement type

 

overtuig ons dan eens?

Garden Party

Mezzoforte

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee, dat begrijp ik ook wel, maar met een tv signaal en decoderen ga je ook meer de verwerkingscapaciteit erbij betrekken. Ik zou een kabel los kunnen trekken om bovenstaande test op 1 tuner uit te voeren. Helaas kan ik niet decoderen ivm het niet hebben van een abonnement.

 

Dus vrijwilligers gezocht

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...