seije017 Geplaatst: 29 november 2014 Geplaatst: 29 november 2014 ik heb hier een samsung lcd tv staan met een ci slot voor ziggo nu heb ik er een ci cam van ziggo in en als ik digitale zenders wil gaan zoeken vind hij geen zenders is dit een probleem omdat het een oudere tv is ?
Moderator ceesv Geplaatst: 29 november 2014 Moderator Geplaatst: 29 november 2014 Misschien helpt dit je verder? http://www.samsung.com/nl/pdf/Samsung_Cam_ciplus_Ziggo_2011.pdf Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
seije017 Geplaatst: 29 november 2014 Auteur Geplaatst: 29 november 2014 dank voor de link maar ik kom niet echt verder ik heb fabrieksinstellingen terug gezet en opnieuw geprobeerd bij het digitaal menu zie ik geen instellingen op iets aan te passen.
Moderator ceesv Geplaatst: 29 november 2014 Moderator Geplaatst: 29 november 2014 IK heb de specs van die tv gevonden, de digitale tuner is alleen voor DVB-T, DVB-C kan je er dus niet mee ontvangen. Digitaal staat hier voor Digitenne, geen digitale kabel. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
seije017 Geplaatst: 30 november 2014 Auteur Geplaatst: 30 november 2014 ok dan heb ik gelukkig mijn dm800 maar goed ik heb nog een conax cam en ff een digitennekaartje halen
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen