Ga naar inhoud


vu+ zero


chez

Aanbevolen berichten


Ze hebben nog steeds niets voor de SoloSE, en het blijkt er ook niet aan te komen, pli kan je best overslaan en wat verder kijken, kom je steevast op betere distro's uit.

 

Waarop baseer je deze informatie?

Het klopt dat OpenPli nog niet beschikbaar is want de reden is dat VU+ tot nu toe geen of onvoldoende samenwerking m.b.t. de SE toezegde.

Hier schijnt nu schot in te komen, aldus de Mod WanWizard van het OpenPli forum, dus afwachten maar.

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waarop baseer je deze informatie?

Het klopt dat OpenPli nog niet beschikbaar is want de reden is dat VU+ tot nu toe geen of onvoldoende samenwerking m.b.t. de SE toezegde.

Hier schijnt nu schot in te komen, aldus de Mod WanWizard van het OpenPli forum, dus afwachten maar.

juist waarop baseer je die informatie dat VU+ (wie bedoel je eigenlijk) gaat samenwerken met Openpli image bakkers?

er is op enigma2 github samenwerking, maar dat is wat anders dan images ter beschikking stellen voor elk model of receiver...

 

bovendien stelt Openpli alles ter discussie inzake de proprietaire drivers voor een VU+

en als dat niet past is het onmogelijk zo de OpenPli discipelen (ja dat verkonden ze al jaren)

  • Like 1

Garden Party

Mezzoforte

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja, het eeuwig durende dispuut.

Ik zuig dat niet uit mijn duim maar ga uit van uitspraken die op het forum van OpenPli verschijnen en dan m.n. een van de Mod's WanWizard.

Als hij liegt dan lieg ik in gemeenschap want ik citeer alleen datgene wat daar staat.

 

Maar schijnbaar ligt het bij sommigen wat gevoelig.

 

Verder reageerde ik alleen op de opmerking en het blijkt er ook niet aan te komen en dat vind ik dus wel wat voorbarig / niet onderbouwd maar daar reageer jij niet op.

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

wel lief zijn heren het is bijna Sinterklaas anders hebben we dit jaar weer een zak met zout :-) ben benieuwd of er een open pli versie komt anders moet ik even kijken naar een alternatief, is er eentje die veel op open pli lijkt ? want ik ben daar nu aan gewend en ben er best tevreden over alvast bedankt.

VU+ UNO 4K & VU+SOLO2 openpli 4.0 multifeed astra 1,2,3 & hotbird

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet niet of open atv deze ontvanger ondersteund. Dit vond ik bij iemand die het had geïnstalleerd wel fijn werken die image. Het is wel zo, dat het iets meer werk is dan pli, maar eens die werkend is, sprak mij die wel aan.

Aangezien ik VTI of anderen nog niet zien werken heb, en er ook zelf niet mee heb gespeeld, spreek ik mij niet uit of deze beter of slechter is dan open atv. Testen lijkt me het beste middel om te zien of de image je bevalt.

Er is totaal nog geen sprake dat pli de vu niet meer zou ondersteunen, maar mocht ik dit meemaken, en open atv, doet dit wel nog, dan zou deze image, de volgende zijn.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...