Ga naar inhoud


hier gaat de Lamborghini gewoon op marktplaats


Drs. IJzerbout

Aanbevolen berichten


De snelste razer die de politie hier op Sjeikh Zayed Road geflitst heeft ging 264 km/h. Je mag daar 100 km/h. Die gast zit nu even zonder rijbewijs. Dus als je wilt razen dan is hier alles mogelijk.

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tjee, mag dat niet eens.

Nou ja, een tijdje met de taxi of een particuliere chauffeur en het leed is weer geleden. :P

Die tweede hands Ferrari lijkt me overigens een ex leasbak.

 

Dat zal niet gaan...voor zo´n vergrijp ga je echt wel eventjes achter  de tralies hier. En dat is niet zo geweldig als in Nederland.

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

En ik denk dat je een verkeerd idee hebt van het wegennet in dit gebied..de 311 en 611 Emirates Road zijn beide Dubai bypass roads, de beste en meest moderne die ik ooit gezien heb, soms 16 baans breed met collector en express lanes lanes. Ze zijn geweldig goed van kwaliteit en toch gebeuren er de meest grote ongelukken omdat die Emiraties en wat er nog meer zo rondrijdt domweg geen manieren hebben en niet kunnen rijden. Geen veiligheids gordels om, telefoneren, kinderen die door de auto´s dansen en springen.

En de politie doet er erg weinig aan. En geven zelf ook maar een slecht voorbeeld.

 

En dit terwijl de eisen voor het halen van een rijbewijs zeer hoog en streng zijn. De rijscholen hebben een zeer streng beleid en toch rijden ze hier als idioten rond.

aangepast door Drs. IJzerbout

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Het rijbewijs zullen ze met die lambo niet gehaald hebben want achteruit inparkeren is zo goed als onmogelijk met zo'n auto.

Daar moet je nl half uit de auto hangen om wat te zien.

 

En als kadootje voor je vrouw daar werkt ook al niet want ze past niet op de achterbank. En in die landen mogen vrouwen niet zelf auto rijden.

Een smartphone is een hulpmiddel, geen levensstijl 

Kijk rond IN de wereld in plaats van voorover gebogen NAAR de wereld.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het rijbewijs zullen ze met die lambo niet gehaald hebben want achteruit inparkeren is zo goed als onmogelijk met zo'n auto.

Daar moet je nl half uit de auto hangen om wat te zien.

 

En als kadootje voor je vrouw daar werkt ook al niet want ze past niet op de achterbank. En in die landen mogen vrouwen niet zelf auto rijden.

 

Je kunt alleen je rijbewijs in de auto van de rijschool halen.

Achteruit inparkeren is geen probleem want de parkeerplaatsen zijn zo groot dat je er een hele bus op kunt parkeren...dat is niet zo krenterig klein als in NL.

Wat me wel mateloos irreteerd is dat 80% van die eikels hier iedere parkeerplaats achteruit insteken denken te moeten. Dat is uiterst asociaal omdat ze daar het hele verkeer mee ophouden. En waarvoor?...omdat ze dan denken extreem cool te zijn? Dit is één van de vele voorbeelden dat die Arabieren van autorijden niets begrepen hebben.

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

alleen al om die ergenis zou ik meteen terug naar Nederland, daar heb je totaal geen ergenissen.......... :cry:

 

Nee dan blijf ik toch liever hier. Dit land kent niet of nauwelijks kriminaliteit. Maar geen enkel land is perfect.

Als  je een perfekt land wilt, moet je je eigen land beginnen. Die ISIS gasten hebben dat goed begrepen en zijn al begonnen.

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

En als kadootje voor je vrouw daar werkt ook al niet want ze past niet op de achterbank

 

Is die achterbank zo klein of.....?

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...