FalconerThe Geplaatst: 4 december 2014 Geplaatst: 4 december 2014 (aangepast) Vorig jaar heb ik een windows applicatie gebruikt die verbinding maakte met mijn Vu Duo en de signaal sterkte liet zien. Het is niet onmogelijk dat het via de browser werkte. Kan die met geen mogelijkheid meer vinden, kan iemand me op weg helpen? 4 december 2014 aangepast door FalconerThe
Oplossing Gast catw Geplaatst: 4 december 2014 Oplossing Geplaatst: 4 december 2014 (aangepast) Zoiets als dit dus, voor vele receivers. Hieronder een overgenomen overzicht en het programma. ------------------------------------------------------------ Enigma 1 or Enigma 2 based satellite receivers with running Web interface (WebIf) Network connection between receiver and computer Windows XP or higher .NET Framework 3.5 1 MB of free disk space List of receivers it was tested and working on: - DM500- DM500HD- DM600- DM7000- DM7020- DM7025- DM800- DM800SE- DM8000- VU+ Uno- VU+ Duo- AzBox Premium- AzBox HD Elite- AzBox Ultra HD- Kathrein UFS 910- IPBox 9000- Amiko Alien- Topfield TF 7700HD PVR- Gigablue solo- ClarkeTech ET9000 SignalMeter008.zip 4 december 2014 aangepast door catw
ZarkoRSK Geplaatst: 5 december 2014 Geplaatst: 5 december 2014 Idd een super app ja! Kan ik ook wel gebruiken. Thnx! Never underestimate the power of stupid people in groups.
Gast catw Geplaatst: 5 december 2014 Geplaatst: 5 december 2014 Is er ook zoiets voor de Mac? Dan zou je even moeten zoeken op iDreamx, geven ze op hun site aan, maar of die gelijkwaardig is weet ik niet.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen