concordia Geplaatst: 5 december 2014 Geplaatst: 5 december 2014 Goedemorgen, ik ben voor een lokale radio bezig om een nieuwe stream pc te bouwen. deze lokale radio heeft 2 verschillende radiozenders. nu wil ik beide radiostreams op 1 pc laten draaien, nu is de vraag is dit mogelijk, en zo ja zouden jullie mij kunnen helpen om dit in te regelen.
winwiz Geplaatst: 5 december 2014 Geplaatst: 5 december 2014 Maar wat heeft de titel nu te maken met wat je in je vraag beschrijft? Wat zijn de bronnen, wat wil je streamen enz. Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS High Siera 10.13) + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.
concordia Geplaatst: 5 december 2014 Auteur Geplaatst: 5 december 2014 Zoals ik al heb beschreven heb is dit een audio signaal (acc of mp3) - stream programma is winamp met shoutcast (die wij streamen naar een shoutcast server) nu wil ik radio stream van de lokale radio1 en de 2 de lokale radio via 1 stream pc (met verschillende host en poort adres) naar de shoutcast server sturen. kan dat met 1 geluidskaart. ik hoop dat dit iets duidelijker is
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen