Werner Peeters Geplaatst: 8 december 2014 Geplaatst: 8 december 2014 En al eens aan Snow gedacht? http://www.snow.be Hebben we in ons buitenverblijf...
muesli Geplaatst: 8 december 2014 Auteur Geplaatst: 8 december 2014 Hallo Werner, Bedankt voor de info. Ik heb vandaag reeds Scarlet gecontacteerd en ze komen alles eind december installeren. Ter info nog voor iedereen: Ik belde Belgacom om hen te vragen waarom ze niet antwoorden en waarom die tariefverhoging toegepast werd bij mij. Na wat rond de pot draaien kreeg ik als antwoord dat ik nog een oud contract had en dat Belgacom daar zo snel mogelijk van af wilde van die contracten. Vandaar dat ze systematisch elke gelegenheid te baat nemen om je in een "nieuw pakket" te stoppen. Zelfs voor een pakket internet + telefoon (zonder TV) zou ik nu meer moeten betalen dan voor mijn bestaand pakket (TV in). Ze bevestigden mij dat ik onmiddellijk kan veranderen zonder opzegvergoeding. Enige meerkost bij Scarlet is de installatiekost van 99 Euro (met TV) of activatiekost van 50 Euro (zonder TV).
bartjep Geplaatst: 8 december 2014 Geplaatst: 8 december 2014 Ach , ik heb bij telenet indertijd 300 € betaald als installatie kost , neem daar de talrijke prijsverhogingen bij , de limieten die ze nog steeds hanteren , ze willen wel , maar 100 gig in de "rode " uren is schandelijk weinig, weg bij die brol . Nu hebben ze weer een zeer sterke prijsvehoging aangekondigd en doorgevoerd, na het stilzwijgend verhogen van films via VOD , die prijs is gestegen met 25 % ! . gaat tripple play met 3 € omhoog .
Tripleboy Geplaatst: 8 december 2014 Geplaatst: 8 december 2014 (aangepast) Hallo Werner, Bedankt voor de info. Ik heb vandaag reeds Scarlet gecontacteerd en ze komen alles eind december installeren. Ter info nog voor iedereen: Ik belde Belgacom om hen te vragen waarom ze niet antwoorden en waarom die tariefverhoging toegepast werd bij mij. Na wat rond de pot draaien kreeg ik als antwoord dat ik nog een oud contract had en dat Belgacom daar zo snel mogelijk van af wilde van die contracten. Vandaar dat ze systematisch elke gelegenheid te baat nemen om je in een "nieuw pakket" te stoppen. Zelfs voor een pakket internet + telefoon (zonder TV) zou ik nu meer moeten betalen dan voor mijn bestaand pakket (TV in). Ze bevestigden mij dat ik onmiddellijk kan veranderen zonder opzegvergoeding. Enige meerkost bij Scarlet is de installatiekost van 99 Euro (met TV) of activatiekost van 50 Euro (zonder TV). Installatie kost is gratis hoor, Samenvatting Installatie0€ Activering50€ Internet Wi-Fi-modem 50€ Maximum download 30 Mbps Maximum upload 4 Mbps Maandelijk verbruik onbeperkt Vaste telefonie Naar vaste nummers in Belgïe van 16u tot 8u + WE(1) gratis Naar vaste nummers in Belgïe van 8u tot 16u(2) (per oproep) 0,39€ Naar mobiele nummers in Belgïe (/min. + 0,09€ verbindingskost) 0,16€ Naar vaste nummers in F, NL, D, E, GB, L en USA (/min. + 0,0945€ verbindingskost) NU is er, PROMO op éénmalige kosten (199€) nu 50€ 8 december 2014 aangepast door Tripleboy GIGABLUE UHD QUAD 4K XTREND ET8500 / ET7500 VU+ Duo2 / VU+ Solo SE
cookie monster Geplaatst: 8 december 2014 Geplaatst: 8 december 2014 denk dat je bij scarlet voor die prijs ook tv hebt maar kijk ook naar andere aanbieders zoals Dommel, 24u gratis bellen ook naar gsm ( niet bij tvv) en 20 landen in Europa (vaste lijnen) plus internet voor rond de 31€ . Ze zijn iets interessanter in de grote agglomeraties. Hier TVV Basic Light + FTA , Internet & telefoon Dommel (Netline) Ik ben ingedommeld sinds 2008 , eerst homeconnect , nu: netline Goeie service wanneer er problemenzijn , dus geen klagen C o o kie M o nster C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2
HeCh64 Geplaatst: 9 december 2014 Geplaatst: 9 december 2014 Wij zijn sinds 28 oktober overgestapt van Belgacom naar Scarlet (TV-telefonie en internet). Over telefonie en internet zijn we tevreden. Over het TV gebeuren helemaal niet. De EPG (uren en programma's) klopt regelmatig niet...dienen dan telkens de decoder opnieuw te resetten, het zappen tussen de HD kanalen gaat heel langzaam, soms tot 5 seconden. Verder dan ook heel veel last van blokvorming. Opnames programmeren lukken aardig, behalve op één en canvas. Wil je tijdens de opname veranderen naar een andere kanaal, dan kan dit alleen als je de opname annuleert.
muesli Geplaatst: 9 december 2014 Auteur Geplaatst: 9 december 2014 Bedankt voor je reactie HeCh64, Voor TV heb ik TVV met een Vu+Duo en dat werkt perfect. TV van Scarlet of Belgacom heb ik dus alleen nodig om de Vlaamse regionale zenders te kunnen bekijken. En dat is slechts af en toe eens een kwartiertje.
vladimirke Geplaatst: 9 december 2014 Geplaatst: 9 december 2014 Wij zijn sinds 28 oktober overgestapt van Belgacom naar Scarlet (TV-telefonie en internet). Effe ingewikkeld om te begrijpen tenzij je geïmigreerd bent hier. Ik lees in je advertentie dat je in Udenhout woont. Maar hier dus ook TVV voor de televisie en Scarlet Trio voor de rest. Gezien de lage prijs van Scarlet neem ik het dubbele tv-abbo er maar bij. Ook handig als de schotelontvangst uitvalt door hevige regenval, heb ik steeds een mogelijkheid om toch tv te kijken.
HeCh64 Geplaatst: 10 december 2014 Geplaatst: 10 december 2014 Effe ingewikkeld om te begrijpen tenzij je geïmigreerd bent hier. Ik lees in je advertentie dat je in Udenhout woont. Maar hier dus ook TVV voor de televisie en Scarlet Trio voor de rest. Gezien de lage prijs van Scarlet neem ik het dubbele tv-abbo er maar bij. Ook handig als de schotelontvangst uitvalt door hevige regenval, heb ik steeds een mogelijkheid om toch tv te kijken. 2 woonplaatsen hihi. Binnenkort ook nog een bedrijf in Duitsland....
haelewyn Geplaatst: 28 december 2014 Geplaatst: 28 december 2014 En al eens aan Snow gedacht? http://www.snow.be Hebben we in ons buitenverblijf... Voor wie het nog niet wist : ondertussen is SNOW gestopt en maken ze op dit moment geen nieuwe klanten meer bij. Bestaande klanten krijgen een voorstel van Scarlet en ergens in de loop van 2015 gaat het licht uit bij SNOW. Jammer wel. Hoe meer competitie op de markt , hoe meer vreugde. In dat kader weze gezegd : Mobistar is begonnen met het lanceren van een aanbod (Eerste fase , beschikbaar voor 1 gemeente in het Belgie). Dus dat wordt een nieuwe triple play-leverancier.
bartjep Geplaatst: 28 december 2014 Geplaatst: 28 december 2014 Voor wie het nog niet wist : ondertussen is SNOW gestopt en maken ze op dit moment geen nieuwe klanten meer bij. Bestaande klanten krijgen een voorstel van Scarlet en ergens in de loop van 2015 gaat het licht uit bij SNOW. Jammer wel. Hoe meer competitie op de markt , hoe meer vreugde. In dat kader weze gezegd : Mobistar is begonnen met het lanceren van een aanbod (Eerste fase , beschikbaar voor 1 gemeente in het Belgie). Dus dat wordt een nieuwe triple play-leverancier. Tja , mobistar had ooit al eens tv via sateliet , was geen succes . Net zoals het nu niet anders gaat zijn als reseller voor telenet producten . Het zal een paar € beterkoop zijn , maar daar stopt het ook . Telenet zal nog steeds de prijs gaan bepalen , en ervoor zorgen dat ze niet veel onder hunne prijs kunnen gaan , vergeet niet telenet is in het grootste deel eigenaar van het distributiennet , dus zei bepalen de prijs om er gebruik van te maken .
sattv4iedereen Geplaatst: 29 december 2014 Geplaatst: 29 december 2014 Wij zijn sinds 28 oktober overgestapt van Belgacom naar Scarlet (TV-telefonie en internet). Over telefonie en internet zijn we tevreden. Over het TV gebeuren helemaal niet. De EPG (uren en programma's) klopt regelmatig niet...dienen dan telkens de decoder opnieuw te resetten, het zappen tussen de HD kanalen gaat heel langzaam, soms tot 5 seconden. Verder dan ook heel veel last van blokvorming. Opnames programmeren lukken aardig, behalve op één en canvas. Wil je tijdens de opname veranderen naar een andere kanaal, dan kan dit alleen als je de opname annuleert. Ik heb het op mijn vorige adres gehad, en werkte feilloos bij scarlet. zelfs 2 decoders, maar de technieker zei meteen, gebruik GEEN powerline adapters, das brol. Dus een ruckus gebruikt, en geen problemen. Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|
Kabeltje87 Geplaatst: 29 december 2014 Geplaatst: 29 december 2014 (aangepast) Een ruckus wifi. Is dus ook beperkt. En storingsgevoelig (stoor signalen) Een powerline adapter werkt wel goed. Maar het is ook geen wondermiddel. Ik begrijp in zekere wel die technieker. Hij heeft wss. reeds herhaaldelijk mensen gehad die een powerline adapter erin hadden geplugd en vervolgens werkte het niet. De technieker moest het dan maar oplossen. Met een powerline adapter moet je soms wel eens zoeken naar een paar stopcontacten waarbij het goed werkt. (en ja soms zijn de stopcontacten waarbij het wel werkt niet op de juiste plaats en degene die je het liefst zou hebben daarbij werkt het net niet) Het beste werken deze als ze ingeplugd zitten op stopcontacten welke op dezelfde stroomkring zitten. Moet je het schakelbord passeren dan is het een gok of het nog werkt. Vooral als je een driefasig stroom systeem hebt kan het dan flink mis gaan. (Maar hier zijn ook weer oplossingen voor. Deze kosten wel geld. Willy 29 december 2014 aangepast door Kabeltje87 ~~Rytec Team~~ Mutant HD-2400 / OpenPli en Maxytec-Multibox SE / OpenPli (mediaspeler) VU+ Duo / OpenPli en Synology NAS *All Rytec EPG POWERED*
muesli Geplaatst: 30 december 2014 Auteur Geplaatst: 30 december 2014 Hallo, Vandaag heeft Scarlet de modem komen verwisselen, terug een oudere versie (Bbox-2 in plaats van de Bbox-3). Alles werkt naar behoren. Hopelijk blijft het zo. Ferme besparing (39 euro bij Scarlet voor internet+vaste telefoon+tv). Voor 5 euro extra onbeperkt bellen vast (ook overdag).
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen