Ga naar inhoud

Serious Request en Top2000 voor alle CanalDigitaal-klanten

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

De NPO-radio-evenementen 3FM Serious Request en Radio 2 Top2000 zijn vanaf 18 december bij CanalDigitaal via de Astra3-satelliet op de tv-zenders NPO 101TV en NPO Cultura te bekijken. Dat heeft M7 Group aan Totaal TV bevestigd.

Beide publieke digitale themakanalen zitten niet in het zenderaanbod van CanalDigitaal. Om de zenders te kunnen doorgeven, schrapt CanalDigitaal van 18 december tot en met 6 januari NPO Doc uit het zenderaanbod. Alle CanalDigitaal-klanten die beschikken over Astra3-ontvangst en een HD-satellietontvanger kunnen beide radio-evenementen bekijken.
NPO radio-evenementen ook op satelliet.

Van 18 december tot en met 24 december wordt NPO 101 TV in verband met de jaarlijkse radio-inzamelingactie 3FM Serious Request op voorkeuzekanaal 13 in de fastscan-zenderlijsten van CanalDigitaal doorgegeven. In de HD-fastscanlijst verplaatst hierdoor ARD HD naar voorkeuzekanaal 111. Aansluitend kan vanaf 25 tot 31 december op hetzelfde tv-kanaal naar de Radio 2 Top2000 via NPO Cultura gekeken en geluisterd worden. Ook in de eerste dagen van 2015 kunnen alle CanalDigitaal-klanten tot 6 januari naar dit digitale themakanaal blijven kijken. Op 6 januari keert NPO Doc in het zenderaanbod terug.

Bron: Totaal TV.

Geplaatst:

Zelfde als jaar ervoor... Niet echt nieuws maar leuk voor de mensen die daar waarde aan hechten....

Geplaatst:

top 2000 is je onderbroek in een juiste plooi strijken

waardeloos als je van muziek houdt

perfect als je de charts of the pop volgt

maar je kunt gelukkig altijd nog zelf kiezen

luister ik

of

luister ik niet :grin: 

simpel toch ~ simple minds

Redemption Day

Sherel Crow, Johnny Cash

Geplaatst: (aangepast)

laat maar komen ik heb er geen moeite mee,leuke muziek de top 2000 en ook het glazen huis word hier bekeken dus mijn zegen hebben ze,wat zonde van de tijd is dat is voor iedereen anders,ook begint het wk darts rond die tijd ook dat word weer genieten

aangepast door stevie-v

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Geplaatst: (aangepast)

Ik kijk altijd graag zowel naar serious request als naar de top 2000.

Dit had voor mij alleen op het niks zeggende infokanaal mogen worden uitgezonden ipv op npo doc.

Maar verders pluim voor canaldigitaal voor het uitzenden van deze 2 evenementen.

aangepast door di-on-air

Ik heb een M7 MZ 101 ontvanger.

Canal Digitaal ik mis, Discovery, Eurosport 1&2, TLC, Animal Planet en ID 

Graag Fox, SBS9, RTL-Z, Comedy Central, Spike, Nickelodeon, 24 Kitchen,  History en MTV NL in HD.

• 1 jaar later...
Geplaatst:

Ook dit jaar kunnen we weer tot begin januari naar NPO 101 TV kijken. 

De frequentie even opgezocht : 

11739/V/27500 2/3 DVB S-2 8PSK

Geregistreerd lid Sat4All sinds : 6-6-2001 (oorspronkelijk 1-12-2000)
Ontvanger : VU+ DUO 4K  (Digitenne via DVB-T2 en FTA-zenders via DVB-S2X en streams) 
Schotel : Visiosat Bisat
Ontvangst van : Astra 1, Astra 2, Astra 3 en Hot Bird

Geplaatst:

Ik kan hier echt van genieten zo net voor de kerst!

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Geplaatst:

Inderdaad 'Miusic for life' is een evenement die ieder jaar ons een week lang bezig houd met de Kerstdagen.

We waren er gisterenavond ook bij in Boom.

SUPER ambiance samen met Linde Eva en Siska

http://stubru.be/

Aan deze 3 Toffe Studio Brussel Dames een dikke proficiat en zeker ook aan de technische staf die alles verzorgd op TV en Radio hebben gebracht!!!!!!!!!!!!!!!!!

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen