muppet Geplaatst: 11 december 2014 Geplaatst: 11 december 2014 Famillie of vrienden in Nederland en hun adres opgeven. vu+ solo2 - VTI - Triax 110 cm - astra 1 astra 3 astra 2 hotbird Vu+ solo - VTI - Schwaiger SPI 085 - Rotor
Anoniem Geplaatst: 11 december 2014 Geplaatst: 11 december 2014 Dat is een optie. Een Enigma box kan er nog af, aangezien de derde plek aan een pc hangt, daar is Enigma TV een mogelijkheid om rechtstreeks te streamen, hoewel ik er zelf niet kapot van ben, zeker niet voor de HD kanalen.
Tonskidutch Geplaatst: 11 december 2014 Geplaatst: 11 december 2014 (aangepast) Allen Ik ben een volledige beginner op het vlak van Satelliet-tv. Ik wil jullie om raad vragen. Ik woon in Belgisch Limburg, en wil de overstap wel zetten naar Satelliet-tv. Vereiste: - Kijken op Astra en op Hotbird, misschien nog andere in de toekomst. - Heb momenteel 3 plekken in huis waar ik Satelliet wil ontvangen, (woonkamer, bureau, en op pc) - zou graag de kaartjes binnenshuis willen sharen Kunnen jullie mij op weg helpen met wat voor materiaal ik nodig heb. thx Rechts heeft voorrang op de weg, behalve als jezelf op een voorrangsweg rijdt. Rood betekend stoppen en wachten. dat ten aanzien van beginners op de weg Vereisten: Een beginner op het vlak van Satelliet-tv die al weet dat hij kaartjes wilt gaan sharen is geen beginner in mijn ogen. Wellicht spreek je over enkele maanden anders en zit bij de pakken neer. Pakken van hardware en bedieningshandleidingen van receivers en schotels waar je niets meer mee kunt, daar die belgische TV provider z' n gecertificeerd systeem heeft doorgevoerd. Misschien duurt het nog een tijdje met aljazeera. -> drie kijk plekken betekend; indien je onafhankelijk wilt kunnen afstemmen a ) een Quatro LNB per satelliet positie met multimatrix OF b ) een Quaddro LNB per satelliet positie via diseqc switches naar de receivers verdeeld afgezien van enkelvoudige dus single of twin / multituner receivers, kan het zijn dat je per machine meerdere onafhankelijke coax aansluitingen nodig hebt... { daar heb je nog niet over nagedacht ? } 1 - 2 - 3 - 4 afhankelijk van het aantal ingebouwde tuners in de receivers dus meteen verdrievoudig je met drie kijk plekken het aantal onafhankelijk coax lijntjes , DUS ook of het quatro of quadro wordt Kosten en moeite niet gespaard heb je een Multifeed antenne nodig die zo stabiel is dat deze zware QUATRO LNB' s kan dragen. Op zo' n Multifeed Antenne geschikt voor meerdere satelliet posities (conform de Clark Belt) is de schotel grootte al vaker besproken qua vereisten inzake sharen heb je of dure CI-clones nodig of allemaal enigma(2) linux receivers nodig de aankoop adviezen staan bol van welke merken en types. dat betekend ook eens een avond enkel lezen hoop dat er voldoende ter overweging gegeven is. 11 december 2014 aangepast door Tonskidutch Dark & Long , Drift 2 Dark Train Underworld
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen