Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

De uitzendrechten van de live-wedstrijden en samenvattingen van de Europa League blijven de komende drie jaar bij RTL 7. De zender heeft de rechten voor lineaire tv en online in bezit gekregen.

Vanaf het begin van de Europese voetbalcompetitie in 2009 is de Europa League op het open net op mannenzender RTL 7 te zien. Door een nieuwe uitzendrechtenovereenkomst komen hier nog drie jaar bij. De Europa League is tot en met het voetbalseizoen 2017-2018 bij RTL te zien. Naast de uitzendrechten voor lineaire tv heeft RTL ook de steeds belangrijker wordende online uitzendrechten in bezit gekregen. Hierdoor mag RTL beelden van Europa League-wedstrijden ook via het online-platform RTL XL aanbieden.

Europees clubvoetbal alleen bij commerciële zenders

Al eerder liet RTL 7-voebalanalist Johan Derksen weten dat de Europa League de voorkeur boven de Champions League had. Langere deelname van meer Nederlandse clubs is voor de voetbalanalist belangrijker dan hogere voetbalkwaliteit die in de Champions League te zien is. De Champions League is de komende drie jaar bij SBS te zien. "Wij feliciteren SBS en Sanoma met het binnenhalen van de UEFA Champions League en zijn zeer tevreden met het behouden van de UEFA Europa League-rechten", aldus Marco Louwerens, programmadirecteur RTL 7. Door de nieuwe rechtenovereenkomsten is Europees clubvoetbal vanaf het komende seizoen alleen nog via commerciële zenders te bekijken.

Bron: Totaal TV

Geplaatst:

Gelukkig geen voetbalfan. want dan zou ik reclame zien, onderbroken door af en toe een voetbal die een speler weg trapt.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Geplaatst:

Gelukkig geen voetbalfan. want dan zou ik reclame zien, onderbroken door af en toe een voetbal die een speler weg trapt.

Gelukkig hebben we niet allen dezelfde mening, ik ben tevreden en de reclame die neem ik er graag bij, voor sanitaire stop of een trip naar de ijskast. Tijdens voetbal is er geen reclame, alleen in de rust . ;)

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...