Ga naar inhoud


Editie 23 - Formuler F1


Michel

Aanbevolen berichten

  • Beheerder

Dat is er zo uit gefilterd, want de voice-over is later opgenomen, maar dat was eigenlijk juist bewust zo gedaan. ;)

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

  • Reacties 36
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

  • 1 jaar later...

Ook mijn dank voor de review, heb er ook eentje gekocht, prima tevreden hoor. Ik heb er ook PLI opgezet.

Vraagje, kun je me de stappen even uitleggen om hbbtv te doen werken. Ik lees dat het kan werken met deze ontvanger.

Dank bij voorbaat

DM 8000 + Formuler F1 88cm schotel 4x quad lnb, 2x UHF-antenne voor dvb-t ontvangst.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Ook mijn dank voor de review, heb er ook eentje gekocht, prima tevreden hoor. Ik heb er ook PLI opgezet.

 

Dank je!

 

 

 

Vraagje, kun je me de stappen even uitleggen om hbbtv te doen werken. Ik lees dat het kan werken met deze ontvanger.

Dank bij voorbaat

 

Je vraag graag even stellen in het juiste forum (overige ontvangers).

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb zelf de Formuler F3 en ben er zelf zeer tevreden over :)

 

Het klikkende geluid van de afstandsbediening heb ik hier ook, maar ervaar dat zelf niet als storend o.i.d. Wat ik wel vindt, is dat hij wat licht aanvoelt, maar dat is dan ook alles ;)

 

Voor de rest werkt hij prima samen met Canaal Digitaal (weet niet of hij gecertificeerd is) :)

Vu+ Zero 4k

Formuler F3

Dreambox 500HD

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Ondertussen heb ik m'n hbbtv werkende gekregen.

Heb je gezien Michel dat er op de hardwarebeveiliging, bij dat batterijtje, een soort van datum vermelding staat. Enig idee wanneer je die batterij moet vervangen ? Of mag je die niet zelf vervangen ? Dat dingetje schrikt me een beetje af... Mijn verkoper wist het niet.

DM 8000 + Formuler F1 88cm schotel 4x quad lnb, 2x UHF-antenne voor dvb-t ontvangst.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Vragen (nogmaals) graag in het juiste forum. Daar is dit topic niet voor bedoeld.

 

B.v.d.

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...