Gast Geplaatst: 18 november 2001 Geplaatst: 18 november 2001 Ik ben net begonnen met deze hobby, maar moet zeggen dat het allemaal chinees voor mij is. Zo slaag ik er teneerste al niet in om mijn motor (stab HH100) aan te sturen met mijn decoder (Echostar AD3000ip) Als ik het goed heb zou dit door Disecq toch mogelijk moeten zijn???<p>Waar kan ik verder informatie vinden voor de echte beginner? afstellen van sat., decoder, enz.. Thanks!
Gast Geplaatst: 18 november 2001 Geplaatst: 18 november 2001 Hallo, lees eens op xxxxxxxxxxxxxxxxxx *** hoe informatief ook, het is en het blijft een commerciele site! NIET MEER DOEN DUS!<p>Toxic[Q]<p>[ 18-11-2001: Bericht gewijzigd door: Toxic[Q] ]</p>
Gast Geplaatst: 18 november 2001 Geplaatst: 18 november 2001 @layer3 Dit board beschikt over een uigebreide zoekfunctie raadpleeg ééns de topics die er zeker al geweest zijn over deze onderwerpen. Probeer kontakt te leggen met een member die ook werkt met dergelijke ontvanger zal je zéér veel aan hebben.
Avalon Geplaatst: 18 november 2001 Geplaatst: 18 november 2001 Hallo<p>Sinds wanneer heeft de Ad-3000 een mogelijkheid om een diseq motor aante sturen of loop ik achte met mijn informatie <p>Groetjes Avalon
Gast Geplaatst: 18 november 2001 Geplaatst: 18 november 2001 Twee korte antwoorden. Sinds het begin en JA je loopt achter :-)<p>Daaag<p>Pong
Aanbevolen berichten