Ga naar inhoud


Terugbetaling CanalDigitaal


jvd1971

Aanbevolen berichten

Echt ongelooflijk die club die zich CanalDigitaal noemt. Ik moest begin oktober opnieuw abonnement geld betalen. Aangezien de prijsstijging van de 3 kaarten, heb ik dit opgezegd. Dit werd keurig telefonisch gedaan en 1 dag later bevestigd. Ik vroeg toen of  ik een vernieuwde factuur kreeg (gezien de opzegging van 30 dagen). Ik moest de factuur volledig betalen. Het restant zou dan z.s.m. overgemaakt worden. Na 4 weken nog steeds niets op mij rekening, mail gestuurd. Excuses en het restantbedrag van € 118 werd zsm overgemaakt. Na 6 weken weer een mail, vervolgens vertelde men dat ik op de uitbetalingslijst stond en dit niet meer lang zou duren. Na 8 weken weer een mail, het zou 8-10 weken kunnen duren.

 

Momenteel ontplof ik bijna, wat een ongelooflijke zooi daar. Ben zelf door een medewerker op zaterdag gebeld of ik de nota al had betaald. Bij die medewerkers aangegeven dat deze voor 1 oktober was betaald en dat ze hun administratie maar eens na moest kijken. O ja nu zie ik het deze is betaald.

 

Als men bij CanalDigitaal te laat is met betalen wordt vaak direct een deurwaarder ingeschakeld. Ik overweeg om hetzelfde te doen. Weet alleen niet op dat kan voor een vordering van € 118.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Als je CanalDigitaal aanspreekt op hun terug betaling gedrag dan doen ze het af met "dat is onze wijze van verrekenen".

Lekker makkelijke manier om er wat aan te verdienen en de zaak af te doen voor ze.

Lijkt op het excuus dat er iets een foutje is, al bestaat het foutje al 2.5 jaar.

Dat kan rustig tot wel 8 weken duren voor het terug is.

Zelf via de bank terug halen, storneren dus  is het beste en de enige manier het snel terug te hebben. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 tot 10 weken is heel normaal bij mij duurde het ook 10 weken voor ik mijn geld terug gestort kreeg.Het rare is dat ze dus wel het nieuwe abonnements geld volledig afhalen zonder verrekening met wat ik nog van hun tegoed had..maar goed ik blijf klant bij CD dus heb het maar voor lief genomen.

UPC doet precies hetzelfde heb begin Oktober mijn UPC analoog opgezegd met ingang van 1 Januari 2015 dit betaal je per kwartaal het 4e kwartaal had ik voldaan begin Oktober...nu jaja afgelopen weekend de nieuwe termijn voor kwartaal 2015 geïncasseerd.Dit heb ik wel gestorneerd na een belletje met UPC die vertelde me ff dat het systeem dit niet anders kon verwerken?Tuurlijk duhh

 

Succes,

 

Gr deBuurvrouw

Gigablue Quad Plus - Gigablue X1 - Gigablue IPbox - Mutant HD51 4K - MiniX NEO X7

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ze in gebreke stellen en ze gaan in de fout met de wet van dam. En ze daar op wijzen ze mogen niet zomaar incasseren als je de diensten heb opgezegd.

VANTAGE X221SCI / Skystar 2 / DM 8000 HD / DrHD F16 / DrHD F15 / Viosat G4Quadro / 2 x Echostar 1,20 68e-50w / Quali-TV 1080 for 4:2:2 / Moteck DBOX II / Channelmaster 1.2 45o-45w / GBOX

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Gelijk hebben is een, gelijk krijgen meestal een heel stuk duurder.

Het is een leuke wet, maar als individu kan je er niets mee.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zal wel telepathie zij. Log ik vanmorgen in bij internet bankieren is er net het bedrag van € 118 overgemaakt. Dat wel na 10 weken. En het moet niet gekker worden, wordt ik na 2 uur gebeld 100.000 excuses door CanalDigitaal. Gelijk doorgegeven dat het bedrag is overgemaakt en ......dat ze nooit meer moeten bellen

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Met de negatieve rente op komst krijgen ze juist extra geld wanneer ze het langer voor je bewaren. :D

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Einde goed alles goed zeggen wij hier in Vlaanderen.

 

Zal wel telepathie zij. Log ik vanmorgen in bij internet bankieren is er net het bedrag van € 118 overgemaakt. Dat wel na 10 weken. En het moet niet gekker worden, wordt ik na 2 uur gebeld 100.000 excuses door CanalDigitaal. Gelijk doorgegeven dat het bedrag is overgemaakt en ......dat ze nooit meer moeten bellen

Eind goed alles goed zeggen wij hier in Vlaanderen, maar dat ze nooit meer hoeven te bellen , had je beter niet gezegd, je weet nooit hé in de toekomst.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...