Ga naar inhoud


Maut gaat door = Tolwegen in Duitsland


Tonskidutch

Aanbevolen berichten

PKW-Maut%20PA%20Frank%20May%20620.jpg

 

ja wel vervelend voor enkelen maar het is er door!

 

de wetgevers stemmen toe

 

 

Abgabe ab Januar 2016

Die Abgabe soll ab Januar 2016 erhoben werden. Für Ausländer gibt es Vignetten für 10 Tage oder zwei Monate. Inländer müssen eine Jahresvignette kaufen, deren Preis nach nach Umweltfreundlichkeit, Hubraum und Zulassungsjahr gestaffelt ist. Der durchschnittliche Preis beträgt 88 Euro. Ein Teil der Maut soll auch in die Sanierung maroder Brücken fließen. (dpa)

Bron DPA deutsche Presse Argentur

 

Die prijs wat Jou dat gaat kosten wordt voor 2016 nog nader uitgewerkt en vast gelegd.

 

Dat kan betekenen (zo werd al er over nagedacht) dat je met een oudere auto de grens helemaal niet meer mag passeren.

voor en tegen werd dus al heftig bediscusieerd.

 

Garden Party

Mezzoforte

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Gisteren of eergisteren was nog in het nieuws dat de huidige plannen verboden werden door de EU en dat alles de prullenbak in kon.

Reden was dat de Duitsers zelf gecompenseerd werden voor de kosten en dat mocht niet volgens de EU als de buitenlandse autogebruikers hier niet voor gecompenseerd werden.

 

suc6

 

Gerrit

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Er is nog niets door!

 

Er ligt sinds vandaag een kabinetsbesluit.

De volgende stap is u dat het parlement er wat van mag vinden, en daar is men behoorlijk kritisch over de plannen, ook binnen de coalitie.

Zelfs als het parlement er in toe stemt kan het hele plan nog steeds afgeschoten worden door de EU.

 

Mocht dit onzalige plan toch werkelijkheid worden zal binnenkort autorijden door Europa onmogelijk worden omdat je voorruit dichtgeplakt is met tol stickers.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik betaal hier in Dubai ook tol hoor. Salik noemen ze dat. http://www.salik.gov.ae/en/home

Als ik dwars door de stad wil rijden kost me dat 3 of 4 tolgates plus de Maktoom Bridge. Alles bij elkaar in één richting omgerekend 3 €uro per dag..!!!

Maar er zijn ook alternatieve routes en dan is het gratis. Alleen de taxi chauffeurs willen daar niets over horen en de tourist betaald vrolijk de tol voor de taxi. Ik heb altijd ruzie met die gasten als ik ze vertel hoe ik wil dat ie rijdt. :D

aangepast door Drs. IJzerbout

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...